Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na Portugalię, 26 kwietnia - 4 maja 2024
- Pracownik biura podróży
- Nowy salon Wakacje.pl zatrudni specjalistę ds....
- Pomoc Księgowa w biurze podróży
- SPECJALISTA DS TURYSTYKI Z J. JAPOŃSKIM
- Bydgoszcz - Kierownik Biura
- Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- BIURO PODRÓŻY W PRUSZKOWIE
- Dochodowy pensjonat w Ciechocinku
- Specjalista Ds. Turystyki / Gdańsk


WSTE wprowadza studia MBA w turystyce
Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii oraz Uniwersytet Antioch - amerykański specjalista w zarządzaniu strategicznym i przywództwie, poinformowały o uruchomieniu naboru na studia MBA w Turystyce.
Pierwsza grupa menedżerów rozpocznie studia wiosną 2017 roku. MBA in Tourism to studia wyższego kształcenia specjalistycznego, prowadzone w całości w języku angielskim, obejmujące nie tylko wiele tradycyjnych obszarów MBA, takich jak: przywództwo, etyka, rachunkowość, marketing i zarządzanie, ale także zgłębiające nowoczesną gospodarkę turystyczną. Zadbaliśmy o to, by współpracowali z nami wyłącznie tacy eksperci w swoim fachu - finansach, zarządzaniu marketingowym i strategicznym - którzy mają jednocześnie do świadczenie w hotelarstwie i turystyce - przekonuje prof. dr hab. Janusz Sondel, rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii. Stąd międzynarodowe partnerstwo i innowacyjny program, zapewniający możliwość uczenia się od światowej klasy, międzynarodowych ekspertów.
Na program składają się m.in takie zagadnienia jak m.in. modelowanie strategii sprzedaży, projektowanie marki, trendy w turystyce, promocja turystyki, zarządzanie atrakcjami turystycznymi, turystyka socjalna, ekosystemy turystyczne, finansowanie turystyki w administracji lokalnej czy zarządzanie inwestycjami. Program otrzymał międzynarodową akredytację American Higher Learning Comission. Całość została zaprojektowana w sposób umożliwiający łączenie studiów z aktywną pracą zawodową. Dzięki formatowi i doborowi wiedzy, słuchacze MBA będą mogli ją od razu zastosować w praktyce - wdrożyć, zmierzyć, modyfikować wskaźniki. - dodaje Mary Ann Short, dyrektor programu MBA na Uniwersytecie Antioch.
Nasz kraj posiada fantastycznych menedżerów, dlatego chcemy pomóc im w maksymalnym rozwoju kompetencji. Nikt w Polsce nie próbował wcześniej łączenia tylu innowacyjnych składowych na tak dużą skalę, więc wyzwanie jest znaczące. Doszliśmy jednak do wniosku, że pora wykonać ten krok milowy - stwierdza dr Bartłomiej Walas, dziekan Wydziału Turystyki i Rekreacji Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Niskie zadowolenie klientów w
EXIM nagradza swoich najlepszych
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Dział centra informacji i promocji:
Maroko promuje swoją kulturę w
Starsze aktualności:
Dobre wyniki Grupy Accor za 2022
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską
Gmina Mielno zbadała
Hotelowe lobby wizytówką
Lotnisko Poznań Ławica płaci mieszkańcom
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
Hotele sieci Zdrojowa promują regionalne specjały
AmRest ograniczy inwestycje w Rosji
PIT apeluje o lepszą ochronę turystyki młodzieżowej
Znamy laureatów konkursu The World`s 50 Best Restaurants
Bliżej do otwarcia połączenia do Balic
Katastrofa lotnicza w Kolumbii
Zmiany w zarządzie Chopin Airport Development
Zagraniczne wakacje w prezencie?
KE sprawdzi czy McDonald`s nie unikał płacenia podatków
Nowa kampania Niemieckiej Centrali Turystyki
Znamy zwycięzców krajowych Mistrzostw Młodych Kucharzy
Lotnisko Schiphol chwilowo wyłączone z użytku
Egipt i Hiszpania najbardziej popularne pod koniec sezonu turystycznego
Ceny greckich kierunków w górę
Palestyna krajem partnerskim TT Warsaw
Koleje Śląskie podpisują umowę na dostawę nowych składów
Co Polacy sądzą o reklamie alkoholu?
Wzrasta popularność Sardynii wśród polskich turystów