Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Czego oczekują goście hotelowi?
Ilość i rozmiar ręczników, kolor pościeli, menu dla czworonogów i truskawki w styczniu - o to pytają hotelowi goście. Co najczęściej zostawiają w hotelowych pokojach? Jakie mają pragnienia i wymagania? O co najczęściej proszą obsługę?
Niektórzy goście mają wymagania godne światowych gwiazd. Inni sprawiają wrażenie niewidzialnych - pojawiają się jedynie w momencie zameldowania i opuszczenia hotelu. Na podstawie informacji zebranych przez pracowników hoteli udało się stworzyć portret gościa hotelowego. Zestawienie powstało na podstawie informacji zebranych przez obsługę sieci AccorHotels. Co z niego wynika?
Coraz częściej goście podróżują z czworonogiem
Z roku na rok coraz więcej gości przed dokonaniem rezerwacji pyta o możliwość przyjazdu ze swoim czworonogiem - zazwyczaj psem. Część z nich wymaga przygotowania odpowiedniego menu dla swojego pupila, dodatkowego koca lub legowiska. Obsługa hotelu musi zadbać o optymalne ulokowanie osób mieszkających ze swoim czworonogiem i zadbać o to, aby obecność zwierzaka nie przeszkadzała innym gościom. Najczęściej zwierzęta są gośćmi hoteli w okresie wakacyjnym i wraz ze swoimi właścicielami wybierają się na urlop. Tak samo często ze zwierzętami podróżują kobiety i mężczyźni, zaś podróżujący służbowo nie zabierają w podróż zwierzaków.
Najczęściej zapominamy szczoteczki do zębów, a w nocy prosimy o
W każdym hotelu możemy liczyć na pomoc obsługi. Jeśli będziemy potrzebować kosmetyków, których nie spakowaliśmy, możemy liczyć na skorzystanie z zapasów hotelu. Jak wynika z obserwacji obsługi, goście najczęściej zapominają zabrać ze sobą szczoteczkę do zębów lub - w przypadku kobiet - płatków do demakijażu. W nocy gości zaskakuje ból głowy i właśnie z prośbą o proszki przeciwbólowe - nie szampana, słodycze czy gorącą czekoladę z bitą śmietaną - zwracają się najczęściej.
Hotelowa biblioteczka i setki ładowarek
Blisko 40% hotelowych gości zapominać zabrać z hotelu przynajmniej jednej prywatnej rzeczy. Wśród przedmiotów znajdowanych podczas sprzątania pokoju obsługa wymienia: ubrania, bieliznę, szczotki do włosów, szczoteczki do zębów, kosmetyki, ale najczęściej hotelowi goście zapominają o książkach i ładowarkach do telefonów. W ciągu roku obsługa znajduje spore ilości książek, a z wciąż poszerzającej się kolekcji hotele mogłyby skomponować z powodzeniem swoje własne biblioteczki. Dlaczego goście zapominają o ładowarkach do telefonów? Najczęściej wynika to z pośpiechu, a ostatnia rzecz, którą robimy przed podróżą powrotną jest właśnie ładowanie telefonu.
Biznesmen w wyprasowanej koszuli
Osoby wybierające się w podróż służbową zabierają ze sobą koszule, gustowne garnitury i eleganckie sukienki. O ile podróżujące panie mają doskonale przygotowaną garderobę na spotkania służbowe, o tyle panowie najczęściej muszą jeszcze wyprasować koszulę. Ponad 45% podróżujących służbowo mężczyzn korzysta w hotelach z żelazka.
Hotelowi goście nie omijają śniadań
Z obserwacji hotelowej obsługi wynika, że większość gości korzysta ze śniadaniowego bufetu, w którym spędza maksymalnie pół godziny. Coraz mniej osób życzy sobie podania śniadania do pokoju, a tylko nieznaczna część prosi o bezglutenową lub wegańską wersję posiłku.
Zwierzenia przy recepcji
Przy wymeldowaniu zadowoleni goście są bardziej rozmowni, uśmiechnięci i potrafią zwierzać się pracownikom recepcji. Co sprawia, że osoby opuszczające hotel są w tak dobrych nastrojach? Często do szczęścia wystarczy wygodne hotelowe łóżko i duża wanna. Goście są również zadowoleni z widoku z hotelowego okna i obsługi.
Obsługa najlepszym przyjacielem na czas pobytu
Niezależnie od wieku, płci oraz rodzaju podróży i długości pobytu w hotelu, goście deklarują, że darzą obsługę zaufaniem. Mogą zwrócić się o pomoc, uciąć miłą pogawędkę, poprosić o wyświadczenie przysługi lub dyskrecję.
Portret gościa hotelowego
- Goście hotelowi podróżujący ze zwierzęciem najczęściej zabiera na wakacje psa.
- Goście hotelowi najczęściej zapominają zabrać ze sobą szczoteczkę do zębów, kobiety - płatki do demakijażu.
- Goście hotelowi w nocy najczęściej proszą o środki przeciwbólowe.
- Goście hotelowi najczęściej zostawiają w pokoju książki i ładowarki do telefonu.
- Goście hotelowi podróżujący służbowo proszą o żelazko.
- Większość hotelowych gości je śniadania, na co przeznacza nie więcej niż 30 minut.
- Goście hotelowi najczęściej chwalą wygodne łóżka.
- Duża wanna poprawia humor hotelowych gości.
- Większość hotelowych gości ufa obsłudze.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział badania rynku i analizy:
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
Kołobrzeg z nową salą konferencyjną
Browary Polskie mają nowego prezesa
Trwają przygotowania do Targów Gastronomicznych EuroGastro
Ryanair poleci z Warszawy do Porto
Rusza kampania promująca region Serfaus-Fiss-Ladis
Balice: Problemy pielgrzymów z Iraku
Nowa akcja w Wielkopolsce i na Kujawach
FOTORADAR zrobił Ci zdjęcie?? POMOGE UNIKNĄĆ PŁACENIA MANDATU
Konkurs dla branży turystycznej
MSZ przestaje odradzać wyjazdy do egipskich kurortów
LHG przejmuje Nordic Hotels AG
Zamieszanie wokół Donalda Tuska zaszkodzi turystyce?
PKP Intercity stworzyło kodeks kulturalnego podróżowania
Wynalazek odmieni turystykę osób niepełnosprawnych?
Emirates udostępnia poczekalnie klasy pierwszej. Ile będzie kosztować wejściówka?