Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Doradca klienta d/s turystyki
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Secretary/Information Officer Warsaw
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- Specjalista ds. Turystyki Travelplanet Wrocław
- Biuro Podróży - Specjalista ds Sprzedaży Usług...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich: kierowca-przewodnik
- ekspert d/s sprzedaży turystyki katalogowej
- Specjalista ds. Incentive
- Przewodnik - Oliwiarnia ( Grecja Kreta )
Visit London i Wizz Air rozpoczeły promocje Londynu w Polsce
Visit London i Wizz Air rozpoczęły kampanię marketingową mającą na celu zachęcenie Polaków do wizyty w Londynie. Próbują skusić potencjalnych klientów widokiem "klejnotów" Tutenchamona, wzięciem udziału w obchodach dnia Św. Patryka, albo kibicowaniem drużynom Cambridge i Oxford w regatach wioślarskich, która jest jedną z najciekawszych corocznych londyńskich imprez sportowych.
Kampania ma potrwać do końca tego miesiąca, a jej zasięg przewidziany jest na prasę drukowaną, portale internetowe, a także nośniki zewnętrzne. Wzrost liczby odwiedzających Londyn Polaków (o 18 proc. w roku 2008) stał się powodem zainicjowania tejże kampanii.
W roku 2006 ponad milion Polaków postanowiło odwiedzić Londyn, co daje nam obecnie 9 miejsce pośród wszystkich nacji tam podróżujących. Do roku 2012 Polska ma szansę awansowana miejsce 5.
Jak mówi Natasa Kázmér, Dyrektor ds. Komunicji i Public Affairs w Wizz Air, dzięki rozpoczęciu wspólnego projektu z Visit London, Londyn zostanie przedstawiony Polakom pod zupełnie innym kątem, nie tym związanym z podjęciem tam pracy. Wyraża także nadzieje, że liczba odwiedzających to miasto będzie dynamicznie rosła.
Coraz liczniejsza grupa Polaków podróżujących do Londynu powoduje, że jest staje się ona ważną docelowo. Ten właśnie fakt jest powodem, że to właśnie do nich skierowana jest pierwsza kampania reklamowa w Polsce. Jak powiedziała Martine Ainsworth-Wells, Dyrektor Marketingu w Visit Londyn, zmieniające się globalne tredny w turystyce powodują, że rynek polski jest wyjątkowo istotny dla londyńskiej gospodarki turystycznej.
Samoloty Wizz Air startują z Katowic, Wrocławia, Poznania, Warszawy oraz Gdańska do trzech londyńskich lotnisk: Stansted, Luton, Gatwick. Visit London i Wizz Air jeszcze w tym roku planują rozpoczęcie kolejnej kampanii reklamowej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Które paszporty są
Dział badania rynku i analizy:
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Accor publikuje wyniki za 2023
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Lotnisko w Modlinie wpisane do rejestru lotnisk cywilnych
Gdańsk: Motel zbudowany z kontenerów bazą noclegową na Euro 2012?
Rośnie liczba polskich turystów w Czechach
Błękitny Naszyjnik Rossonów przyciągnie turystów?
Starwood - otwarto tysięczny hotel
Katarzyna Sobierajska Podsekretarzem Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki
"Fryderyk Chopin" pożegnał niemieckie porty
Włochy: polscy turyści utknęli w autokarach
Okęcie: zawieszone loty do USA i Moskwy
Ogniska na szczytach gór dla Jana Pawła II
Orbis Travel w nowych rękach. Orbis skupi się na hotelarstwie.
Brak miejsc do parkowania autokarów w Krakowie powoduje wzrost agresjii!
Drugie lotnisko stolicy dostało zielone światło?