Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Visit London i Wizz Air rozpoczeły promocje Londynu w Polsce
Visit London i Wizz Air rozpoczęły kampanię marketingową mającą na celu zachęcenie Polaków do wizyty w Londynie. Próbują skusić potencjalnych klientów widokiem "klejnotów" Tutenchamona, wzięciem udziału w obchodach dnia Św. Patryka, albo kibicowaniem drużynom Cambridge i Oxford w regatach wioślarskich, która jest jedną z najciekawszych corocznych londyńskich imprez sportowych.
Kampania ma potrwać do końca tego miesiąca, a jej zasięg przewidziany jest na prasę drukowaną, portale internetowe, a także nośniki zewnętrzne. Wzrost liczby odwiedzających Londyn Polaków (o 18 proc. w roku 2008) stał się powodem zainicjowania tejże kampanii.
W roku 2006 ponad milion Polaków postanowiło odwiedzić Londyn, co daje nam obecnie 9 miejsce pośród wszystkich nacji tam podróżujących. Do roku 2012 Polska ma szansę awansowana miejsce 5.
Jak mówi Natasa Kázmér, Dyrektor ds. Komunicji i Public Affairs w Wizz Air, dzięki rozpoczęciu wspólnego projektu z Visit London, Londyn zostanie przedstawiony Polakom pod zupełnie innym kątem, nie tym związanym z podjęciem tam pracy. Wyraża także nadzieje, że liczba odwiedzających to miasto będzie dynamicznie rosła.
Coraz liczniejsza grupa Polaków podróżujących do Londynu powoduje, że jest staje się ona ważną docelowo. Ten właśnie fakt jest powodem, że to właśnie do nich skierowana jest pierwsza kampania reklamowa w Polsce. Jak powiedziała Martine Ainsworth-Wells, Dyrektor Marketingu w Visit Londyn, zmieniające się globalne tredny w turystyce powodują, że rynek polski jest wyjątkowo istotny dla londyńskiej gospodarki turystycznej.
Samoloty Wizz Air startują z Katowic, Wrocławia, Poznania, Warszawy oraz Gdańska do trzech londyńskich lotnisk: Stansted, Luton, Gatwick. Visit London i Wizz Air jeszcze w tym roku planują rozpoczęcie kolejnej kampanii reklamowej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Lotnisko w Modlinie wpisane do rejestru lotnisk cywilnych
Gdańsk: Motel zbudowany z kontenerów bazą noclegową na Euro 2012?
Rośnie liczba polskich turystów w Czechach
Błękitny Naszyjnik Rossonów przyciągnie turystów?
Starwood - otwarto tysięczny hotel
Katarzyna Sobierajska Podsekretarzem Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki
"Fryderyk Chopin" pożegnał niemieckie porty
Włochy: polscy turyści utknęli w autokarach
Okęcie: zawieszone loty do USA i Moskwy
Ogniska na szczytach gór dla Jana Pawła II
Orbis Travel w nowych rękach. Orbis skupi się na hotelarstwie.
Brak miejsc do parkowania autokarów w Krakowie powoduje wzrost agresjii!
Drugie lotnisko stolicy dostało zielone światło?