TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






"Kielce to Polski serce"

To hasło zwyciężyło w konkursie ogłoszonym przez kieleckich urzędników na slogan reklamujący Kielce. Urzędnicy rozważają także kilka innych propozycji.


Hasło musi ładnie brzmieć, być związane z położeniem miasta, powinno zapadać w pamięć i intrygować. Inne slogany które są brane pod uwag to "Kielce dobre miejsce", "Kielce miasto w koronie" czy "Kielce siedem kilometrów od Raju".

Będzie to najważniejszy element strategii promocyjnej Kielc. Miasto poszukuje sloganu tak trafnego jak poznańskie ("Poznań wart poznania") czy gdańskie (Gdańsk morze możliwości"). W kwestii ostatecznego wyboru władze zamierzają skonsultować się mieszkańcami.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kielce to Polski serce slogan hasło promocja Kielc poznań war poznania miasto Gdańsk morze możliwości Polski slogany wart ile jest z do kilometrów


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję