Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Sieć Focus Hotels planuje rozwój na zagranicznych rynkach
Sieć Focus Hotels rozpoczyna intensywne działania związane z ekspansją hoteli na rynki Niemiec, Białorusi oraz Ukrainy. Celem działań spółki jest zbudowanie dużej i transparentnej firmy, która stanie się liderem zarządzania hotelami na rynku.
W ramach sieci Focus Hotels, spółka będzie konsewkentnie rozwijać dwie marki: Focus - brand dla hoteli ekonomicznych oraz Focus Premium, czyli hotele o standardzie 4-gwiazdkowym. W obu przypadkach firma stawiać będzie na rozwój w oparciu o model elastycznej dzierżawy.
"To, co odróżnia Focus Hotels od większości sieci, to model biznesowy oparty o dzierżawę, który oferujemy inwestorom i właścicielom już działających hoteli. W tym modelu cała odpowiedzialność za wyniki obiektu spoczywa na nas. Inwestorzy mają zatem zapewniony swój zwrot z poniesionych inwestycji w stałym regularnym czynszu. To rozwiązanie, które w naszej ocenie jest znacznie korzystniejsze od franczyzy" - tłumaczy Łukasz Płoszyński - członek zarządu sieci Focus Hotels.
Równolegle do rozwoju w Polsce, sieć planuje ekspansję w Niemczech oraz na Białorusi i Ukrainie. Wraz z początkiem września 2016 roku spółka uruchomi dział rozwoju na terenie Niemiec, natomiast pierwsze obiecujące spotkania w sprawie nowych obiektów, przedstawiciele firmy mają już za sobą. Focus Hotels rozważa również rozwój na Białorusi i Ukrainie, gdzie także trwają rozmowy w sprawie dzierżawy działających tam już hoteli.
"W tej chwili interesują nas głównie miasta we wschodnich landach, na czele z Berlinem, od którego chcemy zacząć. Pod uwagę bierzemy także Lipsk, Drezno i Rostok. U naszych zachodnich sąsiadów model dzierżawy obiektów jest o wiele bardziej powszechny niż w Polsce i wpisuje się w naszą strategię rozwoju międzynarodowej sieci" - dodaje Łukasz Płoszyński.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
NIGDY nie pokazuj biletów lotniczych!
Rząd dopłaci do każdego zagranicznego turysty?
Wizz Air otworzył nową bazę w Gruzji
Orbis wyróżniony w konkursie `Lider Polskiego Biznesu`
MSZ odradza podróż do północnej i środkowej Nigerii
Wódki klasy premium coraz bardziej popularne wśród Polaków
Spada popularność Egiptu w rankingu najpopularniejszych krajów
Mieszańcy Małopolski wytypowali miejsca, które warto zobaczyć
Na co zwracać uwagę przy kupnie ubezpieczenia turystycznego?
PKP Intercity testuje nowe pociągi
Brexit przyczyną mniejszych zysków przewoźników?
Kolejna odsłona akcji promującej spożywanie gęsiny
Nowe trasy Ryanaira z Poznania na 2016 rok
Krakowskie lotnisko obsłużyło 4 mln pasażerów
Przyspieszył wzrost sprzedaży wycieczek
Coraz więcej turystów na Półwyspie Iberyjskim
Travelport zawarł umowę z grupą Radius Travel