Tripsta i airtickets łączą siły i tworzą biuro podróży
Dzisiaj, 1 kwietnia 2015 roku dwa internetowe biura podróży Tripsta i airtickets® ogłosiły fuzję.
Połączenie to stanowi znaczącą zamianę internetowych biur podróży. Fuzja Tripsta i airtickets® powoduje także, że powstała w ten sposób firma staje się największym internetowym biurem podróży w Południowo-Wschodniej Europie i jednocześnie znajduje się wśród pięciu największych w Europie.
Kierując się coraz większym rozdrobnieniem europejskiego rynku internetowych biur podróży, fuzja ta jest odpowiedzią na zaistniałą sytuację, a co za tym idzie konsolidacją technologii i bazy klientów tych dwóch liczących się firm, które razem prezentują jeszcze bardziej zaawansowaną i szeroko zakrojoną ofertę przewozową. Powstanie nowej spółki jest również istotne dla Grecji, gdyż w ten sposób stała się największą firmą e-commerce w kraju.
Przewiduje się, że nowa spółka osiągnie sprzedaż przekraczającą 500 milionów euro. Tylko w marcu łącznie obie strony internetowe firm odwiedzono 4 749 407 razy, dokonano 168 120 rezerwacji i sprzedano 206 776 biletów. Fuzja umożliwi Tripsta oraz airtickets® rozszerzenie obecnego grona klientów o nowe europejskie rynki.
W ramach połączenia, zarówno Tripsta, jak i airtickets® będą nadal działać na obecnych rynkach pod dotychczasowymi markami z nowym CEO, Philippem Brinkmanem i Prezesem Zarządu airtickets® Dimitrisem Kontogeorgosem na czele. Ich zadaniem jest ciągłe dostarczanie klientom wartościowej oferty oraz zarządzanie zespołem, który ma zapewnić dalszy rozwój Tripsty w Europie i na świecie. Połączone firmy będą miały swoje siedziby w Grecji, Polsce, Rosji, Rumunii, Turcji i Brazylii.
"Zarówno ja, jak i Dimitris Kontogeorgos jesteśmy niezwykle podekscytowani nie tylko nowym rozdziałem jakim dla naszych firm jest ich fuzja, ale również możliwościami jakie daje nam wielka, globalna scena. Tripsta nadal będzie kontynuować strategię, której celem jest oferowanie Klientom najbardziej innowacyjnych i wygodnych rozwiązań dotyczących podróżowania. Jesteśmy przekonani, że fuzja jeszcze bardziej wzmocni nasze możliwości w tym zakresie. Europejski rynek internetowych biur podróży jest bardzo rozdrobniony. My natomiast uważamy, że właśnie taka konsolidacja jest kluczowym czynnikiem naszego sukcesu w przyszłości. Dlatego też w przyszłości będziemy podejmować więcej takich działań." - skomentował Philipp Brinkmann, CEO Tripsta.
"Ekonomiczne przesłanki wynikające ze współdziałania naszych firm były wyraźnym argumentem przemawiającym za fuzją. Razem będziemy zdecydowanie silniejsi, co oznacza, że możemy rozpocząć inwestycje technologiczne na zdecydowanie większą skalę, które są ważne dla naszych klientów." - powiedział Dimitris Kontogeorgos, CEO airtickets®.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
LHG i Jin Jiang International - plany rozwoju na 2016 rok
Brak kontroli turystyki zagrożeniem dla dziedzictwa Włoch
Minister ujawnia priorytety MSiT na 2017 rok
Ruszyła pierwsza restauracja Sphinx w Szczecinku
Rośnie wartość dużych biur podróży
Targi Tourism and Event Expo odwołane
Czech Airlines wraca do Radomia
IAG chce współpracować ze startupami
Wizz Air otworzy bazę w Gruzji