IAG chce współpracować ze startupami
International Airlines Group uruchamia globalny program akceleracyjny - Hangar 51. Do udziału w programie są zapraszane startupy, które chcą zaistnieć w branży lotniczej.
Dzięki współpracy z L. Marks - podmiotem specjalizującym się w zakresie innowacyjnych przedsiębiorstw i inwestującym w projekty będące na wczesnym etapie rozwoju - inicjatywa będzie wspierać rozwój nowych przedsiębiorców, którzy poprzez wprowadzenie nowych technologii, produktów i usług będą przyczyniać się do przekształcania branży lotniczej i zrewolucjonizowania doświadczeń klientów.
10-tygodniowy program, prowadzony w siedzibie głównej IAG w Londynie, pozwoli startupom, chcącym zaistnieć w branży lotniczej, przetestować swoje produkty na całym świecie i uzyskać wsparcie mentorskie od wyższej kadry zarządzającej Grupy. Pomoże to znacznie przyspieszyć rozwój produktów oraz uzyskać dostęp do opinii klientów i ekspertów, a także do finansowania z IAG i L. Marks.
Program będzie koncentrować się na czterech obszarach działań:
- Usprawnienie procedur lotniskowych: sprawienie, by podróżowanie klientów korzystających z lotnisk było łatwiejsze.
- Digitalizacja procesów biznesowych: opracowanie nowych narzędzi i procedur w celu przyspieszenia i uproszczenia biznesu.
- Zwiększenie wykorzystania danych do podejmowania decyzji: znalezienie nowych sposobów, dzięki którym dane umożliwią zwiększenie satysfakcji klientów oraz wykreowanie korzyści biznesowych.
- Dzika karta: każdy pomysł, który według młodego przedsiębiorcy, może poprawić jakość obsługi klientów.
Startupy z całego świata mogą zgłaszać swoje projekty do udziału w programie Hangar 51 na jego stronie internetowej. Aplikacje można składać do północy 6 listopada 2016 roku.
Ten nowy program wprowadzi innowacyjne startupy cyfrowe wprost do centrum naszego biznesu. Chcemy, by powiedzieli nam, czego nie wiemy. Jeśli ci młodzi przedsiębiorcy mają cokolwiek, co możemy wdrożyć w naszym biznesie, co pomoże naszym klientom, to chcielibyśmy o tym od nich usłyszeć. Inicjatywa ta jest doskonałą okazją dla firm na początkowym etapie rozwoju, mogącą przyspieszyć realizację innowacyjnych idei dzięki bliskiej współpracy z IAG. Wykorzystując mentorów i fundusze w pełni wesprzemy przełomowe i innowacyjne pomysły, pozwalające jeszcze bardziej poprawić komfort podróżowania - powiedział Glenn Morgan, szef ds. transformacji cyfrowej w IAG.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Polacy chętnie sięgają po nalewki owocowe
W stolicy Łotwy otwarto hotel Pullman Riga Old Town
Porównanie ofert sylwestrowych w polskich górach
Neckermann rozpoczyna nową kampanię
Czy ostatni tydzień był udany dla biur podróży?
Ruszyła pierwsza restauracja Sphinx w Szczecinku
Rośnie wartość dużych biur podróży
Ruszają wakacyjne wędrówki z przewodnikami TPN
Nowy program ma przyciągnąć turystów do Algarve
Polski rynek hotelowy rozwija się