TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Neckermann rozpoczyna nową kampanię

Zaszalej - jesteś na wakacjach! - pod takim hasłem wraz z początkiem 2016 roku, czyli w okresie intensywnego planowania przez Polaków wakacji, Neckermann startuje z kampanią promującą letnią ofertę.


Będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym, obejmie szerokie działania w telewizji, outdoorze, internecie, a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Jej kluczowym elementem jest pełen humoru spot reklamowy, który od 4 stycznia będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych.

"Baw się i rób podczas wakacji to wszystko co sprawia ci przyjemność, my zajmiemy się resztą - to nasza definicja udanych wakacji i kwintesencja wypoczynku z Neckermannem, który już dziś można zaplanować korzystając nawet z 35% zniżek " - mówi Efe Türkel, dyrektor ds. transformacji Neckermann Polska. "Poprzez kampanię chcemy wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora wakacji, ale też zwrócić uwagę na atrakcyjne ceny wyjazdów. Dzieci spędzą z nami dwutygodniowe wakacje z przelotem już od 500 zł" - dodaje.

Neckermann ogłasza także II edycję konkursu "Zostań Gwiazdą Neckermanna", w którym klienci mogą stworzyć własny katalog turystyczny.

Najnowsza oferta Neckermanna Lato 2016 to blisko 100 kierunków i regionów oraz ponad 2500 hoteli dostępnych z dojazdem własnym i przelotem.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
biuro podróży oferta lato 2016 neckermann reklama outdoor spoty




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję