TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Neckermann zmienił logo

Od dnia dzisiejszego, tj. 1 października 2015 r. zmienia się logo biura podróży Neckermann. Rebranding jest ważnym krokiem transformacji w grupie Thomas Cook, która w ramach strategii kontynuuje działalność pod jednym, wspólnym logo.


Miejsce charakterystycznej litery "N", która identyfikowała touroperatora w Polsce od 20-lat, zajmie słoneczne serce. To symbol najstarszego koncernu turystycznego na świecie Thomas Cook Group, do którego należy Neckermann. Nowe, nowoczesne logo jest znakiem transformacji jaką przechodzi cała grupa Thomas Cook, łączącym identyfikację wizualną bezpośrednio ze strategicznymi wartościami firmy takimi jak: zaufanie, troska i orientacja na klienta. Unifikacja jest istotnym elementem strategii rentownego wzrostu grupy oraz obietnicą bycia dla klienta zawsze, wszędzie i w każdej sytuacji.

"Słoneczne Serce będzie towarzyszyć naszym klientom, na każdym etapie podróży i będzie potwierdzeniem, że są dobrych rękach - powiedział Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska "To symbol bezpieczeństwa i opieki, ale też gwarancja, że korzystają z usług nowoczesnej firmy z bogatym portfolio produktów, który zmienia się dla klienta" - dodał.

Rebranding obejmie także Neckermanna w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Czechach i na Węgrzech. Poszczególne kraje ogłoszą zmianę logo od października do grudnia w zależności od premiery katalogów z ofertą na Lato 2016.

"Jest to ważny krok dla grupy Thomas Cook, która kontynuuje jednoczenie i unifikację marek pod wspólnym logo - słonecznym sercem będącym naszym symbolem zaufania klientów. Zmiana jest dużym strategicznym posunięciem, ponieważ Neckermann jest naszą największą marką w ramach grupy. Neckermann ze swoim doświadczeniem i pełną sukcesów historią z pewnością będzie w tych krajach godnym ambasadorem słonecznego serca" - powiedział Tim Van Genechten, szef brandingu Thomas Cook Group"




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
neckermann thomas cook nowe logo rebranding transformacja strategia rozwojowa touroperator




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję