Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
Neckermann zmienił logo
Od dnia dzisiejszego, tj. 1 października 2015 r. zmienia się logo biura podróży Neckermann. Rebranding jest ważnym krokiem transformacji w grupie Thomas Cook, która w ramach strategii kontynuuje działalność pod jednym, wspólnym logo.
Miejsce charakterystycznej litery "N", która identyfikowała touroperatora w Polsce od 20-lat, zajmie słoneczne serce. To symbol najstarszego koncernu turystycznego na świecie Thomas Cook Group, do którego należy Neckermann. Nowe, nowoczesne logo jest znakiem transformacji jaką przechodzi cała grupa Thomas Cook, łączącym identyfikację wizualną bezpośrednio ze strategicznymi wartościami firmy takimi jak: zaufanie, troska i orientacja na klienta. Unifikacja jest istotnym elementem strategii rentownego wzrostu grupy oraz obietnicą bycia dla klienta zawsze, wszędzie i w każdej sytuacji.
"Słoneczne Serce będzie towarzyszyć naszym klientom, na każdym etapie podróży i będzie potwierdzeniem, że są dobrych rękach - powiedział Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska "To symbol bezpieczeństwa i opieki, ale też gwarancja, że korzystają z usług nowoczesnej firmy z bogatym portfolio produktów, który zmienia się dla klienta" - dodał.
Rebranding obejmie także Neckermanna w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Czechach i na Węgrzech. Poszczególne kraje ogłoszą zmianę logo od października do grudnia w zależności od premiery katalogów z ofertą na Lato 2016.
"Jest to ważny krok dla grupy Thomas Cook, która kontynuuje jednoczenie i unifikację marek pod wspólnym logo - słonecznym sercem będącym naszym symbolem zaufania klientów. Zmiana jest dużym strategicznym posunięciem, ponieważ Neckermann jest naszą największą marką w ramach grupy. Neckermann ze swoim doświadczeniem i pełną sukcesów historią z pewnością będzie w tych krajach godnym ambasadorem słonecznego serca" - powiedział Tim Van Genechten, szef brandingu Thomas Cook Group"
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Czy ostatni tydzień był udany dla biur podróży?
Merigo rozpoczyna kolejny cykl bezpłatnych szkoleń
Krakowianin najlepszym baristą w Polsce
Nowy hotel w Gdańsku zostanie otwarty 1 czerwca
Coraz mniej turystów wybiera Turcję
Rekordowa liczba turystów w Krakowie
Internauci wybiorą nowe nazwy dla pociągów PKP Intecity
Szczecin otwiera port jachtowy
MSiT dofinansuje projekty z turystyki
Londyn najczęściej wybieranym miastem w grudniu
MSZ apeluje o ostrożność w Grecji
rezygnacja z wykupionych wczasów