Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Almatur startuje z nową kampanią reklamową
Almatur wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do współpracy w zakresie kampanii reklamowej promującej jej letnią ofertę.
Tegoroczna akcja będzie realizowana pod hasłem "Zapracuj na swoje wakacje". Celem konkursu jest zaangażowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do pożytecznych działań oraz pochwalenia się przez nich swoimi talentami i osiągnięciami. Akcja potrwa do 31 maja bieżącego roku, a skierowana jest do dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia pokazującego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, zaprezentowanie przed obiektywem kamery lub aparatu swoich zdolności sportowych lub pochwalenie się osiągnięciami w nauce.
Następnym krokiem jest zalogowanie się na stronie mojewakacje.almatur.pl, poprzez portal społecznościowy Facebook lub adres e-mail i umieszczenie linka do filmu lub zdjęcia dokumentującego wykonanie zadania. Publikacje dzieci i młodzieży, powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora, będą na bieżąco oceniać i przyznawać punkty, które będzie można potem wymienić na zniżki na obozach Almatur u w sezonie letnim 2016. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać nawet do 500 zł zniżki.
Dodatkowo, szczególne osiągnięcia maja szansę być docenione specjalną nagrodą Prezesa Almatur w wysokości 60% zniżki na obóz, ufundowaną z okazji 60-lecia istnienia marki.
Od momentu zalogowania na stronie konkursowej każdy uczestnik ma 14 dni na zdobywanie zniżek na swój wymarzony obóz.
Almatur w swojej akcji promocyjnej stawia sobie za cel wyciągnąć dzieci sprzed telewizorów, ekranów komputerów, tabletów i skłonić do zaprezentowania swoich talentów, pracowitości, do pochwalenia się osiągnięciami w nauce.
Agencja przygotuje 4 filmy reklamujące akcję i wyjaśniające ideę, które będzie można znaleźć zarówno na stronie internetowej, kanale Youtube jak i na facebookowym profilu biura.
Akcja potrwa 2 miesiące lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 150 000 zł.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
O ile tańsze mogą być domy wakacyjne po sezonie?
TSS Polska organizuje spotkania dla przedstawicieli biur podróży
Nowe połączenia lotnicze z Polski do południowych Włoch
Rainbow podsumowuje 2016 rok. Ile zarobił?
Nowe przepisy stymulują ruch turystyczny w Portugalii
Polska Rada Winiarstwa ustaliła priorytety na rok 2017
Ile turyści wydają w Hiszpanii?
Nocleg.pl w rękach węgierskiej spółki turystycznej
Za tydzień zaczyna się TravelCamp
Kulinarne Mistrzostwa Polski odbędą się na targach WorldHotel
Komu przeszkadza atrakcja turystyczna?
Wizz Air otwiera nowe trasy z Polski
Riwiera Adriatycka z almaturem???
Wczasy autokarem do Chorwacji 7/9 noclegów od 958 zł z wyżyw
Nowy nocny kurs z Warszawy do Zakopanego
Będą regularne loty pomiędzy USA a Kubą?
Brexit zmusza znanego kucharza do zamknięcia restauracji
Które sieciowe kawiarnie są najbardziej znane?
Wizz Air prezentuje nowy samolot
Rekordowa popularność spływu Dunajcem
Ubespieczenia dla biur turystycznych