TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Almatur startuje z nową kampanią reklamową

Almatur wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do współpracy w zakresie kampanii reklamowej promującej jej letnią ofertę.


Tegoroczna akcja będzie realizowana pod hasłem "Zapracuj na swoje wakacje". Celem konkursu jest zaangażowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do pożytecznych działań oraz pochwalenia się przez nich swoimi talentami i osiągnięciami. Akcja potrwa do 31 maja bieżącego roku, a skierowana jest do dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia pokazującego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, zaprezentowanie przed obiektywem kamery lub aparatu swoich zdolności sportowych lub pochwalenie się osiągnięciami w nauce.

Następnym krokiem jest zalogowanie się na stronie mojewakacje.almatur.pl, poprzez portal społecznościowy Facebook lub adres e-mail i umieszczenie linka do filmu lub zdjęcia dokumentującego wykonanie zadania. Publikacje dzieci i młodzieży, powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora, będą na bieżąco oceniać i przyznawać punkty, które będzie można potem wymienić na zniżki na obozach Almatur u w sezonie letnim 2016. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać nawet do 500 zł zniżki.

Dodatkowo, szczególne osiągnięcia maja szansę być docenione specjalną nagrodą Prezesa Almatur w wysokości 60% zniżki na obóz, ufundowaną z okazji 60-lecia istnienia marki.

Od momentu zalogowania na stronie konkursowej każdy uczestnik ma 14 dni na zdobywanie zniżek na swój wymarzony obóz.

Almatur w swojej akcji promocyjnej stawia sobie za cel wyciągnąć dzieci sprzed telewizorów, ekranów komputerów, tabletów i skłonić do zaprezentowania swoich talentów, pracowitości, do pochwalenia się osiągnięciami w nauce.

Agencja przygotuje 4 filmy reklamujące akcję i wyjaśniające ideę, które będzie można znaleźć zarówno na stronie internetowej, kanale Youtube jak i na facebookowym profilu biura.

Akcja potrwa 2 miesiące lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 150 000 zł.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania reklamowa almatur biuro podróży reklamy zniżki facebook




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję