TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nierealne obietnice najlepszych cen z promocji!

Jeżeli nie zależy nam na wysokim komforcie podróżowania, zwykle wyszukując loty zwracamy uwagę na jak najniższą cenę. Gwarancję taką daje swoim klientom Ryanair i obiecuje zwrot różnicy w cenie w przypadku znalezienia tańszej oferty. Konkurencja nie śpi i oferuje podobne promocje.


"Ryanair gwarantuje, że żadna inna linia nie pobije naszych najniższych cen. Jeśli tak się stanie to zwrócimy dwukrotność różnicy w opłacie" - słowa te znajdujemy na stronie internetowej przewoźnika. Promocja obejmuje okres między 26 marca 2008, a 24 października 2009.

Z promocji będą mogły skorzystać jedynie osoby, które zarezerwują bilet na stronie internetowej Ryanair i wyślą wypełniony formularz (w języku angielskim) w ciągu godziny od momentu zarezerwowania lotu. Przewoźnik uwzględni reklamację jeśli: różnica między godziną odlotu u tańszego przewoźnika, a godziną odlotu samolotu Ryanair nie przekroczy dwóch godzin i obydwa loty dotyczą tego samego miejsca odlotu i przylotu. Firma zastrzega również, że pod uwagę będą brane ceny biletów z opłatami, poza kosztami związanymi z dodatkowymi usługami, jak np. opłata za 0bagaż, odprawa online, czy prowizja za użycie kart kredytowych i debetowych przy zakupie biletu.

W odpowiedzi na ofertę Ryanair, konkurencyjne linie easyJet przedstawiły identyczną ofertę. Przy czym w tym przypadku należy dokonać zapisu ekrany wyświetlającego cenę lotu innymi liniami lotniczymi i przesłać do przewoźnika wraz z wypełnionym formularzem "podwójnego zwrotu różnicy". W easyJet podobnie z promocji mogą skorzystać osoby, które dokonają rezerwacji przez internet na tej samej trasie, uwzględniającej te same porty lotnicze odlotu i przylotu, a różnica w godzinie wylotu tańszego przewoźnika i wylotu EasyJet nie może przekroczyć dwóch godzin. Na wysłanie formularza roszczeniowego, dostępnego na stronie przewoźnika, mamy 24 godziny od momentu rezerwacji, a nie jak w przypadku Ryanaira godzinę. Również w tym przypadku pod uwagę brane są ceny lotów zawierające wszystkie podatki i opłaty, ale bez tych opcjonalnych lub dodatkowych, np. opłaty za bagaż, płatność kartą kredytową czy za ekspresową odprawę itp. W easyJet promocja nie jest dostępna dla klientów i osób zamieszkałych w Niemczech, a także nie ma podanego czasu czasie trwania promocji.

Promocja niestety jest tak skonstruowana, ze w wielu przypadkach nie jest możliwa do zrealizowania, gdyż na danej trasie latają tylko jedne linie lotnicze lub konkurencją są tradycyjne linie lotnicze. Loty wyżej wymienionych przewoźników są w zbyt dużym odstępie czasu od innych, a to powoduje przekroczenie dwóch godzin w odlocie. A jeżeli już spełniają wszelkie warunki, jest to jeden dzień w tygodniu tylko w pewnym okresie czasu np. wakacyjnym.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja Ryanair easyJet tanie linie lotnicze samoloty zwrot kosztów różnica w cenie różnicy w cenie dwukrotności podwójny zwrot najlepsze ceny gwarancja najlepszych cen




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję