Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Nowe rozwiązania mobilne w Kraków Airport
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, lotnisko w Balicach wprowadza nowe udogodnienia dla pasażerów. Co oferuje nowa aplikacja?
Nowa aplikacja mobilna jest w pełni zintegrowana z systemem informacji lotniskowej. To rozwiązanie mobilne integruje również usługi związane z pasażerskim ruchem lotniczym w Kraków Airport, publicznym transportem zbiorowym, a także wszelkimi dostępnymi na terenie krakowskiego lotniska udogodnieniami dla pasażerów.
W aplikacji Kraków Airport można znaleźć m.in. interaktywny plan lotniska, system powiadamiania o zmianie statusu rejsu w czasie rzeczywistym czy lokalizator zaparkowanego na lotnisku samochodu. Pasażer - użytkownik aplikacji otrzymuje dostęp do większości usług i udogodnień oferowanych przez krakowskie lotnisko. Bezpłatna, intuicyjna w obsłudze aplikacja przygotowana została dla użytkowników systemu Android i iOS w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej.
"Już ponad połowa użytkowników strony internetowej krakowskiego lotniska korzysta z urządzeń mobilnych" - mówi Radosław Włoszek, p.o. Prezesa Zarządu Kraków Airport."Szacujemy więc, że wkrótce znaczna część pasażerów preferujących urządzenia mobilne, będzie korzystać z naszej nowej aplikacji" - dodaje.
Członkowie programu Kraków Airport Loyalty (KAL) mogą korzystać ze skanera kart lojalnościowych w aplikacji, przechowując je w pamięci swojego urządzenia mobilnego. Wystarczy przy pomocy aplikacji Kraków Airport wyświetlić na ekranie telefonu wprowadzoną kartę KAL i zeskanować ją
w jednym ze skanerów kart lojalnościowych. Aplikacja pomoże też zlokalizować skanery na terenie lotniska. System akceptowany jest we wszystkich punktach usługowych, które przystąpiły do programu KAL, w tym w wybranych biurach podróży, sklepach, restauracjach, hotelach, a także
w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie i Teatrze Łaźnia Nowa.
Główne funkcje aplikacji:
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Rośnie popularność wyjazdów na święta wśród Polaków
Trwają przygotowania do kolejnej edycji targów ITF Slovakiatour
Lotnisko w Bydgoszczy walczy o przetrwanie
Lotnisko w Modlinie będzie współpracować z nowym przewoźnikiem autobusowym
Costa Coffee rozszerza portfolio w Toruniu
Będzie fuzja na rynku gastronomicznym?
Polska restauracja trafiła na listę The Diners Club 50 Best Discovery Series
Aranżacja wnętrz hotelowych na targach WorldHotel
Porozumienie w sprawie pakietu turystycznego
Aplikacja dla kierowców korzystających z viaTOLL
Atak na komputery uziemił samoloty w Polsce
Merigo podsumowuje sezon wakacyjny
Lotnisko w Londynie zostanie rozbudowane
A&O Hotels and Hostels planuje rozwój
Focus Hotels startuje z nową kampanią reklamową
W których polskich miastach odbywa się najwięcej spotkań biznesowych?
Iran krajem partnerskim targów Lato
Rozpoczęto przygotowania do 20 edycji Targów EuroGastro