Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot Medjugorie, 24-30.09.2025
- Rezydent Hotelowy - Rynek NIEMIECKI - Grecja
- Customer Service w Turcji
- Przewodnik po Pradze
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Szukam Partnerki/Partnera do biura agencyjnego
- Poszukiwany wychowawca z własną grupą min. 10 osób
- Specjalista ds. sprzedaży - Nomade, Kraków
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP


Focus Hotels startuje z nową kampanią reklamową
26 października 2015 roku sieć Focus Hotels wystartowała z najnowszą kampanią promocyjną pod hasłem "Cenowe łowy przed snem zimowym".
Podczas akcji klienci mogą skorzystać z atrakcyjnej cenowo oferty - rezerwacji pokoju można dokonać od 89 złotych za dobę. W kampanii reklamowej występuje rysunkowa postać niedźwiadka, którego wizerunek został odświeżony - w procesie zmian uczestniczyli fani marki na portalu Facebook.
"Cenowe łowy przed snem zimowym" to najnowsza kampania taktyczna sieci Focus Hotels, która wystartowała 26 października 2015 roku i potrwa do 22 listopada 2015 roku. Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 złotych w Chorzowie. Za dobę hotelową w Gdańsku oraz Łodzi klienci zapłacą 119 złotych. Pobyt w Szczecinie będzie można wykupić od 139 złotych. Natomiast doba w 4-gwiazdkowym hotelu w Inowrocławiu będzie dostępna od 149 złotych. We wszystkich przypadkach cena brutto dotyczy pokoju 1-osobowego, bez śniadania. Jednocześnie dzieci i młodzież do lat 18-stu zakwaterowane w pokoju z opiekunami, nocują gratis. Rezerwacji można dokonać za pomocą strony internetowej sieci oraz telefonicznie.
W kampanii reklamowej ponownie występuje rysunkowa postać niedźwiadka, którego wizerunek został jednak znacząco odświeżony. Z tej okazji marka Focus Hotels, przeprowadziła szeroką akcję promocyjną nowej maskotki na swoim profilu Facebook, podczas której rozdawała fanom darmowe vouchery pobytowe w ramach zmasowanej akcji konkursowej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Starsze aktualności:
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Wakacje last minute - duży stres czy świetna
NIK wątpi w jakość wsparcia
Lotnisko w Modlinie będzie współpracować z nowym przewoźnikiem autobusowym
Costa Coffee rozszerza portfolio w Toruniu
Będzie fuzja na rynku gastronomicznym?
Polska restauracja trafiła na listę The Diners Club 50 Best Discovery Series
Warszawskie lokale mogą spodziewać się kłopotów?
Wzrasta zainteresowanie wyjazdami egzotycznymi
Obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Uwaga - Biuro "Podróże" z Krakowa - ściema
Atak na komputery uziemił samoloty w Polsce
Merigo podsumowuje sezon wakacyjny
Jakie wyniki osiągnął Orbis w I kwartale 2016 roku?
Novasol kupuje platformę rezerwacyjną
Lotos i Subway będą współpracować
Jakie szkolenia przygotowano na EuroGastro 2016?
W których polskich miastach odbywa się najwięcej spotkań biznesowych?
Iran krajem partnerskim targów Lato
Rozpoczęto przygotowania do 20 edycji Targów EuroGastro
Powstanie nowy hotel w Sopocie
Trendy w podróżach na wiosnę i lato 2016
Nieznaczne wzrosty sprzedaży w biurach podróży