Jakie szkolenia przygotowano na EuroGastro 2016?
20. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro to okazja by wziąć udział w szkoleniach i konferencjach. Organizator targów, firma MT Targi Polska, zaprasza w tym roku na trzy spotkania, na których zostaną poruszone zagadnienia związane z zarządzaniem i marketingiem w gastronomii.
Właściciele i zarządzający restauracjami, hotelami, barami, kawiarniami i innymi punktami gastronomicznymi mogą zapoznać się z najnowszymi trendami w sektorze HoReCa, poszerzyć swoją wiedzę podczas sesji merytorycznych, a także spotkać się z ekspertami, którzy chętnie podzielą się doświadczeniem.
Pierwszego dnia Targów EuroGastro, tj. 6 kwietnia, odbędzie się szkolenie pt. "Jak efektywnie zarządzać biznesem gastronomicznym". W trakcie spotkania, którego organizatorem jest redakcja magazynu Restauracja, będzie mowa o systemach kontroli jakości, sposobach skutecznej motywacji pracowników, konstruowaniu odpowiedniej karty dań, a także o tym, jakie informacje biznesowe można pozyskać z rachunku zysków i strat. Trenerami będą Piotr Komór z Hard Rock Cafe w Warszawie oraz Piotr Grajewski z Santa Fe Partners.
Szkolenie rozpocznie się o godzinie 13:00 i potrwa do 15:30, a koszt udziału to 199 zł netto.
Klienci coraz chętniej w Internecie wyrażają opinie na temat odwiedzanych lokali. Podczas bezpłatnej konferencji pt. "Jak opinie dostępne w sieci z rynku HoReCa wpływają na podejmowanie decyzji" Daniel Rozy z portalu Zwiadowca.pl. wskaże w jaki sposób je wykorzystać, by były źródłem biznesowej wiedzy, a także jak uczynić z nich użytek w komunikacji w mediach społecznościowych.
Konferencja odbędzie się drugiego dnia targów, tj. 7 kwietnia, w godzinach 10:30-11:15.
Kolejną propozycją szkoleniową jest udział w spotkaniu organizowanym przez firmę AF Media, właściciela serwisu GdzieZjesc.info. "Reklama restauracji - dobór mediów, tworzenie materiałów, budżet, terminy, nadchodzące trendy, opinie w sieci…" to propozycja dla osób, które już funkcjonują w biznesie gastronomicznym, bądź zamierzają otworzyć lokal. Na szkoleniu Anna Dębska opowie o praktycznej stronie przygotowania działań marketingowych, które pozwolą osiągnąć zamierzone cele.
Szkolenie zaplanowane jest na 7 kwietnia w godzinach 11:30-14:30. Opłata za udział wynosi 49 zł netto.
20. edycja Targów EuroGastro odbędzie się w dniach 6-8 kwietnia 2016 roku w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Rejestracja online na targi upoważnia przedstawicieli branżowych do 50% zniżki na bilet wstępu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Polacy zimą chętnie wybierają city breaki
WSTiE będzie współpracować z amerykańską uczelnią
Touroperatorzy coraz częściej zabezpieczają się przed ryzykiem kursowym
Grupa Sun & Snow wyemitowała obligacje
Pomysł hotelarzy na ograniczenie ilości jednodniowych turystów w Wenecji
Egipska branża turystyczna w zapaści
Merlin X: Dokąd najchętniej podróżujemy?
Będą utrudnienia na hiszpańskich lotniskach
Na jak długo Polska przywróci kontrole na granicach?
Będą utrudnienia na niemieckich lotniskach
MSZ aktualizuje ostrzeżenie przed wyjazdami do Tunezji
ZOPOT w Amsterdamie wprowadza nową aplikację mobilną
Akcja "Wisła za połowę" 4-6 listopada 2011r.