Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Dominium zmienia nazwę i logo
Od 26 grudnia 2015 roku we wszystkich lokalach tej marki w Polsce pojawi się nowe logo i nazwa Spółki Dominium - która prowadzi sieć pizzerii Dominium.
Zmiany wizerunkowe to element strategii marketingowej. "Inauguracja nowej nazwy i logotypu jest ostatnim etapem trwającego od dwóch lat kompleksowego rebrandingu marki" - mówi Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu.
Nowe logo w tle posiada charakterystyczną biało-czerwoną kratkę, w centralnym punkcie widnieje figura konia poniżej którego jest nazwa: Gusto Dominium
Wprowadzeniu nowej nazwy Gusto Dominium oraz nowego logotypu towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która rozpocznie się także 26 grudnia 2015 r.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział dla turystów:
Rekordowy luty w Katowice
TUI stawia na sztuczną
WSTiE będzie współpracować z amerykańską uczelnią
Touroperatorzy coraz częściej zabezpieczają się przed ryzykiem kursowym
Grupa Sun & Snow wyemitowała obligacje
Pomysł hotelarzy na ograniczenie ilości jednodniowych turystów w Wenecji
Grudniowe ceny noclegów w europejskich miastach
Merlin X: Dokąd najchętniej podróżujemy?
Będą utrudnienia na hiszpańskich lotniskach
Na jak długo Polska przywróci kontrole na granicach?
Będą utrudnienia na niemieckich lotniskach
MSZ aktualizuje ostrzeżenie przed wyjazdami do Tunezji
ZOPOT w Amsterdamie wprowadza nową aplikację mobilną
Kolejny dobry tydzień sprzedaży w biurach podróży