TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Dominium zmienia nazwę i logo

Od 26 grudnia 2015 roku we wszystkich lokalach tej marki w Polsce pojawi się nowe logo i nazwa Spółki Dominium - która prowadzi sieć pizzerii Dominium.


Zmiany wizerunkowe to element strategii marketingowej. "Inauguracja nowej nazwy i logotypu jest ostatnim etapem trwającego od dwóch lat kompleksowego rebrandingu marki" - mówi Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu.

Nowe logo w tle posiada charakterystyczną biało-czerwoną kratkę, w centralnym punkcie widnieje figura konia poniżej którego jest nazwa: Gusto Dominium

Wprowadzeniu nowej nazwy Gusto Dominium oraz nowego logotypu towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która rozpocznie się także 26 grudnia 2015 r.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
dominium zmiana nazwy nowe logo rebranding pizzerie restauracje Polska




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję