Subskrypcja
Subskrypcja



Szukaj
Szukaj





Kryzysy w turystyce i hotelarstwie tematem najbliższego TravelCamp

20 września odbędzie się kolejne spotkanie marketingu internetowego z turystyką - TravelCamp. Najbliższa 22. edycja turystycznego barcampu zostanie zorganizowana w sali kinowej warszawskiej restauracji Winosfera.


Tym razem uczestnicy spotkania będą rozmawiać o kryzysach w turystyce i hotelarstwie, a także o skutecznych działaniach reklamowych i marketingowych. Nie zabraknie interesującego case study, nowinek i trendów w branży travel oraz konkursów z nagrodami. Wśród zaproszonych ekspertów znajdą się m.in. Monika Czaplicka (z agencji Wobuzz, autorka książki "Zarządzanie kryzysem w social media") oraz Piotr Wojciechowski (założyciel firmy Fuzers, a także europejski ambasador programu TEDx).

Udział w TravelCampie jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem.

TravelCamp to organizowany od 2010 roku cykl nieformalnych spotkań adresowanych do hotelarzy, travel managerów, blogerów, a także internetowych geeków. Uczestnicy dzielą się na nich wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych. Po merytorycznych prezentacjach jest czas na integrację, wymianę wiedzy i zabawę podczas Afterparty.

Najbliższa 22. edycja spotkania zostanie zorganizowana 20 września w sali kinowej restauracji Winosfera przy ulicy Chłodnej 31 w Warszawie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij