Ogłoszenia
Ogłoszenia
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2025
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
Jak reklamowały się browary w trzecim kwartale
Letnie miesiące to dla producentów piwa najbardziej intensywny czas w ciągu roku, także pod względem reklamowym. Według nowego, dziewiętnastego z kolei raportu Instytutu Monitorowania Mediów, analizującego zgodność reklam piwa z Kodeksem Etyki Reklamy, między lipcem a wrześniem piwowarzy wyemitowali 144 nowe przekazy reklamowe.
To więcej niż w całym pierwszym półroczu, ale o jedną czwartą mniej niż w analogicznym kwartale 2015 r. Według raportu tegoroczna letnia ofensywa reklamowa branży piwowarskiej była w stu procentach etyczna.
Przypadający na wakacyjne miesiące szczyt piwnego sezonu przynosi wielbicielom piwa wiele okazji do delektowania się smakiem ulubionego trunku. Sprzyja temu dobra pogoda oraz atmosfera wakacyjnego odpoczynku, które nastrajają do spotkań towarzyskich ze szklanką ulubionego piwa w dłoni. W czasie, gdy piwosze się relaksują, browarnicy pracują na wysokich obrotach, dbając o obecność piwa nie tylko na sklepowych półkach, ale także w mediach. Potwierdzają to dane z raportu Instytutu Monitorowania Mediów, z których wynika, że trzeci kwartał piwowarzy zamknęli rekordową w tym roku liczbą reklam. Autorzy raportu podkreślają jednocześnie, że żaden ze 144 przekazów wyemitowanych w tym czasie nie naruszył zasad Kodeksu Etyki Reklamy.
W szczycie sezonu browarnicy swoją reklamową aktywność skoncentrowali na kampaniach telewizyjnych. W formie spotów telewizyjnych ukazała się prawie połowa (46 proc.) wszystkich przekazów. Sporo niżej w reklamowym rankingu mediów uplasował się internet (25 proc. przekazów) oraz outdoor (24 proc. przekazów). W analizowanym okresie z reklamami piwa najrzadziej zetknęli się czytelnicy prasy (4 proc. przekazów) i słuchacze radia (1 proc. przekazów).
Z raportu IMM wynika, że najintensywniejszym reklamowo miesiącem trzeciego kwartału był lipiec. W pierwszej połowie wakacji browarnicy wyemitowali aż 54 proc. wszystkich przekazów przypadających na analizowany okres. Emisja co czwartej (26 proc.) reklamy piwa przypadła na sierpień. Najspokojniejszy reklamowo okazał się ostatni miesiąc kwartału - wrześniowe reklamy stanowiły jedną piątą (20 proc.) wszystkich przekazów, które pojawiły się w mediach w trzecim kwartale bieżącego roku.
Niezależnie od ilości wyemitowanych reklam, branża piwowarska utrzymuje stały, wysoki poziom przygotowywanych komunikatów reklamowych. Według najnowszej edycji raportu IMM, piwo jest niezmiennie promowane zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy. W podsumowaniu niniejszego raportu stwierdzono, że żadna z emitowanych reklam piwa - prasowych, internetowych, telewizyjnych czy outdoorowych - nie zawierała wątpliwych etycznie treści.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział badania rynku i analizy:
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
ETC: Turystyka wkracza w decydującą
Starsze aktualności:
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Rośnie rynek hotelarski w Polsce. Czego się obawiają hotelarze?
Włoski chaos odstrasza turystów?
W Kłajpedzie otwarto hotel Ibis Styles
Costa Coffee otworzyła nowy lokal w Warszawie
Więcej pasażerów na polskich lotniskach w kwietniu
TPN o aktualnych warunkach w górach
Korea Północna chce zwiększyć zyski z turystyki
Natura Tour wprowadza program lojalnościowy
Tunezja wprowadziła stan wyjątkowy
Jakie wydatki ponieśli cudzoziemcy w Polsce w IV kw. 2015 roku?
Lufthansa poleci z Rzeszowa do Monachium
Ruch pasażerski na polskich lotniskach w październiku
Katastrofa lotnicza we Francji
Jakie kierunki wybierają turyści Rainbow?
Boeing zwiększy produkcję części w Polsce
Katastrofa Airbusa z rosyjskimi turystami
Przewoźnicy kolejowi źle udzielali pomocy niepełnosprawnym?
Egipt - wycieczki fakultatywne w Sharm el Sheikh
