TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Lufthansa podpisuje umowę z Travelport

Firma Travelport poinformowała o podpisaniu przez Lufthansę umowy dotyczącej korzystania z Travelport Rich Content and Branding.


Travelport Rich Content and Branding umożliwia dodawanie szczegółowych opisów i zdjęć dostępnych produktów i usług opcjonalnych, jak również ofert typu "następny produkt/wyższy przedział cenowy" w celu uwypuklenia konkretnych ofert i zachęcenia do zakupu dodatkowych usług.

"Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport umożliwia biurom podroży na całym świecie prezentowanie klientom naszych dodatkowych, spersonalizowanych ofert. Dzięki współpracy z Travelport możemy udostępniać biurom podróży i klientom bardziej szczegółowe informacje na temat usług, biletów i usług dodatkowych Lufthansy. Z kolei jeśli chodzi o wdrożenie przez nas europejskiej struktury cen biletów, klienci mogą teraz wybrać dokładnie taką cenę, jaka odpowiada ich oczekiwaniom, i zapłacić tylko za te usługi, z których faktycznie chcą skorzystać" - powiedział Jorg Hennemann, wiceprezes Lufthansy ds. automatyzacji sprzedaży oraz cen i dystrybucji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
travelport lufthansa sprzedaż umowa Travelport Rich Content and Branding




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję