
Nowa sieć noclegowa wchodzi na rynek
Rozpoczęła działalność pierwsza w Polsce sieć noclegowa dla małych obiektów - Poduszka.pl.
Przystąpić do sieci może każdy obiekt noclegowy spełniający wymagania, między innymi: minimum 5 pokoi, dobre położenie względem centrum i parking mieszczący samochody wszystkich gości. Sieć Poduszka.pl jest odpowiedzią na ciągle rosnącą konkurencję na rynku małych obiektów. Dzięki przynależności do sieci obiekty mogą uzyskać wysoki standard usług, a przede wszystkim więcej stałych i nowych klientów.
Opłaty dostosowane są do polskich warunków, a w fazie startowej, właśnie teraz obiekty mogą liczynawet na wejście do sieci bez ponoszenia stałych opłat franczyzowych.
Z wielu przeprowadzonych w Polsce badań wynika, że Polacy stawiają na usługi i produkty markowe, aż 80% badanych kupuje takie produkty/usługi. Polacy uznają, że produktem/usługą gwarantującą wysoką jakość jest produkt/usługa markowa.
"Celem naszych działań jest poprawa konkurencyjności obiektów noclegowych należących do sieci "Poduszka". Każdy obiekt należący do sieci może wpływać pośrednio na jej rozwój i procedury poprzez czynne uczestnictwo. Interesuje nas oferowanie wysokiej jakości noclegów przy udziale wszystkich obiektów działających pod naszą marką. Zawsze słuchamy wszystkich opinii i uwag, które mogą przyczynić się do ulepszenia jakości świadczonych usług i wzmocnienia wizerunku marki. Jesteśmy przekonani, że tylko wdrażając dobre rozwiązania jesteśmy w stanie przyczynić się do zbudowania najsilniejszej w Polsce marki noclegowej co jest naszym wspólnym celem. Zależy nam aby atmosfera sieci była zawsze przyjazna, abyśmy wspólnie pracowali i wspólnie odnosili sukcesy sprzedażowe we wszystkich obiektach sieci" - mówi Gerard Grech, pomysłodawca i właściciel projektu.
Sieć noclegowa to wiele obiektów noclegowych działających pod jedną wspólną marką. Na całym świecie obiekty działające w ramach jednej marki (sieci hotelowe) korzystają z bardzo dużej ilości stałych klientów, korzystają również z procedur i działań marketingowych wpływających
bezpośrednio na wzrost sprzedaży. Jedną markę łatwiej promować, a dzięki standaryzacji nazewnictwa jest dużo lepiej widoczna na rynku co przyczynia się do efektywnego i ciągłego pozyskiwania nowych klientów dla wszystkich obiektów będących w sieci.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Warsaw Presidential Hotel z
Rzecznik MŚP chce nowych
Dział dla turystów:
Najlepszy styczeń w historii Katowice
Warsaw Presidential Hotel z
Starsze aktualności:
Mało Polaków wyjechało turystycznie na
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Rozpoczęto konserwacje głównego wejścia do Katedry na Wawelu
Pod koniec sezonu popularność Grecji nie maleje
Ruszają Międzynarodowe Targi Turystyki GLOBalnie 2015
SN: Klient może samodzielnie dochodzić odszkodowania z gwarancji
Opóźnione loty problemem także dla biur podróży
Przygotowania hotelarzy do ŚDM
Wizz Air zapowiada nowe połączenia z Polski
Dwucyfrowe wzrosty w biurach podróży
Travelport zwiększa obecność na rynku rosyjskim
POT i WOT promują Warszawę w Szwecji
Popularna sieć kawiarni otworzyła nowy lokal w Krakowie
Otwarcie nowych hoteli we Wrocławiu
Kontrole na granicach zostały przywrócone
Będą ceny minimalne na alkohol?
Konferencja `ŚDM - szansa na promocję Polski i polską turystykę`
Jakie pomysły na polską turystykę ma minister Lasek?
Ktoś szantażuje właścicieli warszawskich klubów
PIT: TFG niedoskonały, ale dobrze, że jest
Ilu turystów spodziewają się władze Wysp Kanaryjskich?
Świętokrzyskie chce rozwijać turystykę prozdrowotną