TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa sieć noclegowa wchodzi na rynek

Rozpoczęła działalność pierwsza w Polsce sieć noclegowa dla małych obiektów - Poduszka.pl.


Przystąpić do sieci może każdy obiekt noclegowy spełniający wymagania, między innymi: minimum 5 pokoi, dobre położenie względem centrum i parking mieszczący samochody wszystkich gości. Sieć Poduszka.pl jest odpowiedzią na ciągle rosnącą konkurencję na rynku małych obiektów. Dzięki przynależności do sieci obiekty mogą uzyskać wysoki standard usług, a przede wszystkim więcej stałych i nowych klientów.

Opłaty dostosowane są do polskich warunków, a w fazie startowej, właśnie teraz obiekty mogą liczynawet na wejście do sieci bez ponoszenia stałych opłat franczyzowych.

Z wielu przeprowadzonych w Polsce badań wynika, że Polacy stawiają na usługi i produkty markowe, aż 80% badanych kupuje takie produkty/usługi. Polacy uznają, że produktem/usługą gwarantującą wysoką jakość jest produkt/usługa markowa.

"Celem naszych działań jest poprawa konkurencyjności obiektów noclegowych należących do sieci "Poduszka". Każdy obiekt należący do sieci może wpływać pośrednio na jej rozwój i procedury poprzez czynne uczestnictwo. Interesuje nas oferowanie wysokiej jakości noclegów przy udziale wszystkich obiektów działających pod naszą marką. Zawsze słuchamy wszystkich opinii i uwag, które mogą przyczynić się do ulepszenia jakości świadczonych usług i wzmocnienia wizerunku marki. Jesteśmy przekonani, że tylko wdrażając dobre rozwiązania jesteśmy w stanie przyczynić się do zbudowania najsilniejszej w Polsce marki noclegowej co jest naszym wspólnym celem. Zależy nam aby atmosfera sieci była zawsze przyjazna, abyśmy wspólnie pracowali i wspólnie odnosili sukcesy sprzedażowe we wszystkich obiektach sieci" - mówi Gerard Grech, pomysłodawca i właściciel projektu.

Sieć noclegowa to wiele obiektów noclegowych działających pod jedną wspólną marką. Na całym świecie obiekty działające w ramach jednej marki (sieci hotelowe) korzystają z bardzo dużej ilości stałych klientów, korzystają również z procedur i działań marketingowych wpływających
bezpośrednio na wzrost sprzedaży. Jedną markę łatwiej promować, a dzięki standaryzacji nazewnictwa jest dużo lepiej widoczna na rynku co przyczynia się do efektywnego i ciągłego pozyskiwania nowych klientów dla wszystkich obiektów będących w sieci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
poduszka sieć noclegowa małe obiekty warunki przystąpienia założenia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję