Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - praca hybrydowa
- Domki capsułowe całoroczne i inne
- Specjalista ds. turystyki / Ole Travel Wrocław
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej-...
- Pilot - Włochy
- Doradca Klienta
- Specjalista ds. turystyki - Salon firmowy Coral...
- Pilot wycieczki do Trójmiasta 16 - 18.06.2025
- Pilot do Saksonii 19-22.06.2025
- Biuro podróży zatrudni do salonu sprzedaży...


POT i WOT promują Warszawę w Szwecji
5 października 2015 r. startuje kampania promocyjna Warszawy na rynku szwedzkim prowadzona przez Warszawską Organizacją Turystyczną we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.
Idea wspólnych działań promocyjnych zrodziła się z trendu, jaki obserwuje się w krajach nordyckich, gdzie istnieje silna tradycja spotkań w gronie kolegów z pracy przed rozpoczęciem świętowania Bożego Narodzenia i Nowego Roku oraz zakupów przedświątecznych na jarmarkach bożonarodzeniowych. Takie aktywności chętnie przenosi się obecnie na rynki zagraniczne i organizuje wspólne wyjazdy przedświąteczne do destynacji oferujących atrakcje w tym okresie. To doskonale wpisuje się w projekt Warszawskiej Organizacji Turystycznej - Warsaw City Break, który ma na celu promowanie Warszawy za granicą i przedłużenie sezonu turystycznego. Kampania świąteczna stanowi kontynuację wcześniejszych działań WOT na rynkach w Szwecji i Wielkiej Brytanii prowadzonych od czerwca do sierpnia tego roku.
Czterotygodniowa kampania bannerowa w internecie wspierająca konkurs "Wygraj weekend w świątecznej Warszawie" będzie prowadzona dwoma kanałami - na portalach inspiracyjnych oraz turystycznych. Banery będą odsyłać do podstrony konkursu na stronie POT, na której oprócz pytań i regulaminu użytkownik znajdzie też najciekawsze informacje o okresie świątecznym w stolicy Polski, w tym m.in. o jarmarkach bożonarodzeniowych, zimowych aktywnościach sportowych, czy iluminacjach świątecznych. Ważnym elementem kampanii jest również strona internetowa www.warsawcitybreak.com, dostępna aktualnie w dwóch wersjach językowych - angielskiej i szwedzkiej. Kontynuacją kampanii będzie publikacja reklamy Warsaw City Break w listopadowym numerze Scandinavian Traveler - magazynu pokładowego skandynawskich linii lotniczych SAS.
Kampania fiansowa jest z budżetu ZOPOT w Sztokholmie oraz ze składek członków WOT. Nagrody w konkursie zostały ufundowane przez hotele: Bristol, Intercontiental i Sofiel touroperatorów WarsawPass, Adventure Warsaw i Eat Warsaw, oraz producentów designu
warszawskiego Warszawa do Rzeczy.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air prowadzi czarną
eSky zachęca do wcześniejszych
Dział atrakcje turystyczne:
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Powstanie centrum koordynacji EuroVelo w
Starsze aktualności:
Wybrano najlepsze linie lotnicze w
Polska destynacją dla
Decyzja o pomocy dla Condora
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Igrzyska stworzą dodatkowy rynek najmu
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Ktoś szantażuje właścicieli warszawskich klubów
PIT: TFG niedoskonały, ale dobrze, że jest
Ilu turystów spodziewają się władze Wysp Kanaryjskich?
Świętokrzyskie chce rozwijać turystykę prozdrowotną
Lotnisko Chopina notuje bardzo dobre wyniki
Schetyna: Tureckie kurorty są bezpieczne
Workshop dla biur turystyki biznesowej
SN: Klient może samodzielnie dochodzić odszkodowania z gwarancji
Opóźnione loty problemem także dla biur podróży
Przygotowania hotelarzy do ŚDM
Wizz Air zapowiada nowe połączenia z Polski
W Tomaszowie Lubelskim powstanie nowy hotel
KNF podtrzymuje stanowisko w sprawie biur podróży
Turystyka medyczna generuje coraz więcej miejsc pracy