Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Zobacz także
TSUE rozpatrywał skargi Ryanair
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę Ryanair
Niemcy promują zwiedzanie zabytków w sposób zrównoważony
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
POT i WOT promują Warszawę w Szwecji
5 października 2015 r. startuje kampania promocyjna Warszawy na rynku szwedzkim prowadzona przez Warszawską Organizacją Turystyczną we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.
Idea wspólnych działań promocyjnych zrodziła się z trendu, jaki obserwuje się w krajach nordyckich, gdzie istnieje silna tradycja spotkań w gronie kolegów z pracy przed rozpoczęciem świętowania Bożego Narodzenia i Nowego Roku oraz zakupów przedświątecznych na jarmarkach bożonarodzeniowych. Takie aktywności chętnie przenosi się obecnie na rynki zagraniczne i organizuje wspólne wyjazdy przedświąteczne do destynacji oferujących atrakcje w tym okresie. To doskonale wpisuje się w projekt Warszawskiej Organizacji Turystycznej - Warsaw City Break, który ma na celu promowanie Warszawy za granicą i przedłużenie sezonu turystycznego. Kampania świąteczna stanowi kontynuację wcześniejszych działań WOT na rynkach w Szwecji i Wielkiej Brytanii prowadzonych od czerwca do sierpnia tego roku.
Czterotygodniowa kampania bannerowa w internecie wspierająca konkurs "Wygraj weekend w świątecznej Warszawie" będzie prowadzona dwoma kanałami - na portalach inspiracyjnych oraz turystycznych. Banery będą odsyłać do podstrony konkursu na stronie POT, na której oprócz pytań i regulaminu użytkownik znajdzie też najciekawsze informacje o okresie świątecznym w stolicy Polski, w tym m.in. o jarmarkach bożonarodzeniowych, zimowych aktywnościach sportowych, czy iluminacjach świątecznych. Ważnym elementem kampanii jest również strona internetowa www.warsawcitybreak.com, dostępna aktualnie w dwóch wersjach językowych - angielskiej i szwedzkiej. Kontynuacją kampanii będzie publikacja reklamy Warsaw City Break w listopadowym numerze Scandinavian Traveler - magazynu pokładowego skandynawskich linii lotniczych SAS.
Kampania fiansowa jest z budżetu ZOPOT w Sztokholmie oraz ze składek członków WOT. Nagrody w konkursie zostały ufundowane przez hotele: Bristol, Intercontiental i Sofiel touroperatorów WarsawPass, Adventure Warsaw i Eat Warsaw, oraz producentów designu
warszawskiego Warszawa do Rzeczy.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział atrakcje turystyczne:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Ktoś szantażuje właścicieli warszawskich klubów
PIT: TFG niedoskonały, ale dobrze, że jest
Ilu turystów spodziewają się władze Wysp Kanaryjskich?
Świętokrzyskie chce rozwijać turystykę prozdrowotną
Lotnisko Chopina notuje bardzo dobre wyniki
Schetyna: Tureckie kurorty są bezpieczne
Workshop dla biur turystyki biznesowej
SN: Klient może samodzielnie dochodzić odszkodowania z gwarancji
Opóźnione loty problemem także dla biur podróży
Przygotowania hotelarzy do ŚDM
Wizz Air zapowiada nowe połączenia z Polski
W Tomaszowie Lubelskim powstanie nowy hotel
KNF podtrzymuje stanowisko w sprawie biur podróży
Turystyka medyczna generuje coraz więcej miejsc pracy