TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






POT i WOT promują Warszawę w Szwecji

5 października 2015 r. startuje kampania promocyjna Warszawy na rynku szwedzkim prowadzona przez Warszawską Organizacją Turystyczną we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.


Idea wspólnych działań promocyjnych zrodziła się z trendu, jaki obserwuje się w krajach nordyckich, gdzie istnieje silna tradycja spotkań w gronie kolegów z pracy przed rozpoczęciem świętowania Bożego Narodzenia i Nowego Roku oraz zakupów przedświątecznych na jarmarkach bożonarodzeniowych. Takie aktywności chętnie przenosi się obecnie na rynki zagraniczne i organizuje wspólne wyjazdy przedświąteczne do destynacji oferujących atrakcje w tym okresie. To doskonale wpisuje się w projekt Warszawskiej Organizacji Turystycznej - Warsaw City Break, który ma na celu promowanie Warszawy za granicą i przedłużenie sezonu turystycznego. Kampania świąteczna stanowi kontynuację wcześniejszych działań WOT na rynkach w Szwecji i Wielkiej Brytanii prowadzonych od czerwca do sierpnia tego roku.

Czterotygodniowa kampania bannerowa w internecie wspierająca konkurs "Wygraj weekend w świątecznej Warszawie" będzie prowadzona dwoma kanałami - na portalach inspiracyjnych oraz turystycznych. Banery będą odsyłać do podstrony konkursu na stronie POT, na której oprócz pytań i regulaminu użytkownik znajdzie też najciekawsze informacje o okresie świątecznym w stolicy Polski, w tym m.in. o jarmarkach bożonarodzeniowych, zimowych aktywnościach sportowych, czy iluminacjach świątecznych. Ważnym elementem kampanii jest również strona internetowa www.warsawcitybreak.com, dostępna aktualnie w dwóch wersjach językowych - angielskiej i szwedzkiej. Kontynuacją kampanii będzie publikacja reklamy Warsaw City Break w listopadowym numerze Scandinavian Traveler - magazynu pokładowego skandynawskich linii lotniczych SAS.

Kampania fiansowa jest z budżetu ZOPOT w Sztokholmie oraz ze składek członków WOT. Nagrody w konkursie zostały ufundowane przez hotele: Bristol, Intercontiental i Sofiel touroperatorów WarsawPass, Adventure Warsaw i Eat Warsaw, oraz producentów designu
warszawskiego Warszawa do Rzeczy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
pot wot kampania promocyjna szwecja warszawa kraje nordyckie warsaw city break linie lotnicze sas




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję