Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
Starwood Hotels & Resorts: pracownicy hoteli będą jeździć po Europie i kusić klientów
Wczoraj (21.09.09) 6000 pracowników Starwooda w Europie wyruszyło w świat, aby opowiedzieć historię dziewięciu luksusowych marek hotelarskich oraz przybliżyć korzyści płynące z oferowanych programów lojalnościowych.
Global Sales Blitz to inicjatywa sieci hoteli Starwood Hotels & Resorts, do której należy 9 luksusowych marek hotelarskich takich jak Sheraton, Westin, Le Meridien, Luxury Collection, St. Regis, aloft, element i W. Celem tej niecodziennej akcji jest przede wszystkim prezentacja 9 marek hotelowych sieci Starwood, ich oferty i różnic pomiędzy nimi oraz zaprezentowanie benfefitów jakie czekają na członków 4 programów lojalnościowych. Akcja ta ma na celu bezpośredni kontakt z konsumentem, przedstawienie pozycjonowania marketingowego oraz odpowiedzenia na wszelkie zapytania klientów.
W dniach 21 - 25 września 2009 r. 6000 pracowników sieci Starwood odbędzie cykl spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami, aby utwierdzić ich w przekonaniu, że warto nocować i organizować spotkania w prawie 1000 obiektów Starwood na całym świecie.
Akcja Global Sales Blitz obejmie również Polskę, gdzie pracownicy działów sprzedaży oraz zarząd sieci odbędzie cykl spotkań mających na celu przybliżenie globalnego zasięgu sieci, przedstawienie pozycjonowania poszczególnych marek oraz poinformowanie o polskich obiektach i planach rozwoju Starwood Hotels & Resorts w Polsce.
Global Sales Blitz to nowa inicjatywa sieci Starwood, która odbywać będzie się cyklicznie raz w roku. Wcześniej podobne akcje były organizowane pod hasłem Champions Week, a ich celem była szeroka promocja marek sieci Starwood, a zwłaszcza tych, których nie ma w Polsce. W tym roku hotele sieci Starwood będą również rywalizować między sobą jeżeli chodzi o liczbę spotkań, a także ich rezultatów.
Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. obecnie posiada ponad 960 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudnia 145 tysięcy osób. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i zarządcą następujących hoteli, kurortów i rezydencji: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Méridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton i wprowadzonych ostatnio marek AloftSM, and ElementSM. Starwood Hotels jest także właścicielem Starwood Vacatio Ownership Inc., jednej z pierwszych firm zarządzających wysokiej klasy posiadłościami wakacyjnymi.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Inny sposób promocji hoteli
[2009-09-25 14:16 83.16.9.*]
bu... odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Od 21 października obowiązują nowe karty opłaty drogowej
McDonalds: restauracjom fastfood kryzys nie straszny
Czy LOT będzie miał własny terminal na Okęciu?
Czy piloci LOT-u nie znają języka angielskiego?
Eksponaty z "Rudego" z serialu "Czterej pancerni i pies" udostępnione turystom
Strajk pilotów Jet Airways: ponad 130 lotów odwołanych
NH Hotels wdraża luksusową markę hoteli
SPA Bagiński & Chabinka - nowe SPA w Międzyzdrojach
Muzeum Początków Państwa Polskiego zostanie rozbudowane
Linie lotnicze flyLAL nie chcą mieć w kodzie liczb diabelskich
Promocyjne bilety Lufthansa już w sprzedaży