Wyniki finansowe Wakacje.pl
Blisko 17 mln zł przychodu i ponad 570 tys. zł zysku wypracował w 2004 Portal Turystyczny Wakacje.pl. Firma podwoiła roczne obroty i zyski. Wakacje.pl opublikowały raport finansowy z działalności turystycznej w roku 2004.
Plany handlowe portalu zakładały osiągnięcie w całym roku progu 16 mln zł przychodu. W rzeczywistości, udało się je przekroczyć o ponad 700 tys. zł i osiągnąć wartość 16 728 tys. zł. Wysokość przychodów Wakacje.pl za rok 2004 w stosunku do roku 2003 wzrosła o ponad 259%, a w stosunku do roku 2002 aż o ponad 522%.
Podobnie optymistyczny jest bilans zysków. Raport końcowy wykazał zysk netto w wysokości 570 tys. zł "To ponad dwa razy więcej niż rok temu i ponad 9 razy więcej niż w 2002 roku" - cieszy się Mariusz Panek, Wiceprezes Zarządu Wakacje.pl "Takie wyniki, osiągane przez kilka lat z rzędu oznaczają, że wybraliśmy słuszną drogę w biznesie i poruszamy się w nim z wielką znajomością branży, a jednocześnie wyważoną precyzją" - dodaje Panek.
Dane analityczne portalu wskazują, że średnia wysokość jednej rezerwacji w roku 2004 wyniosła 4018 zł. Bezwzględnie, największa ilość zakupów finalizowana została za pośrednictwem przelewów bankowych. Operacje tego typu stanowiły w rachunku rozliczeniowym firmy 82,42%. Na drugim miejscu znalazła się płatność elektroniczna za pomocą kart kredytowych z wynikiem 13,14%. Ostatni, jednak ciągle rozwijający się sposób regulowania handlowych należności, to płatność elektroniczna tzw. Transferem. Jej wysokość wyniosła 4,44%.
Z myślą o rozwoju firmy jej właściciele postanowili całość zysku zainwestować w jej unowocześnianie. "Jesteśmy obecnie w fazie rozwoju samej organizacji oraz przygotowań i prób technicznych usprawniających kolejne kanały komunikacji dla naszych klientów" - informuje Michał Kaczorowski, Prezes Zarządu Wakacje.pl. - Przyznaję, że ponad 60% wypracowanego zysku przeznaczyliśmy na celowe inwestycje rozwojowe.
Najważniejsze cele rozwojowe firmy w roku 2005 to rozbudowa wielokanałowego Contact Center, rozbudowa systemu CRM oraz podnoszenie zawodowych kwalifikacji zespołu specjalistów, doradców i konsultantów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Muzeum Początków Państwa Polskiego zostanie rozbudowane
Linie lotnicze flyLAL nie chcą mieć w kodzie liczb diabelskich
Promocyjne bilety Lufthansa już w sprzedaży
Pracownik Urzędu Morskiego wyłudzał łapówki od restauracji
Hotelarstwo notuje wzrosty koniunktury
AKCJA PRZECIW FLY i TO za Grupony
Dużo szersza oferta dla dzieci i młodzieży!
Konkurs na projekt polskich stoisk narodowych
UE będzie dopłacać do wczasów?
Nie ma systemu informowania o samolotach
Inspekcja Transportu Drogowego będzie sprawdzać pilotów i przewodników!
Czy LOT będzie miał własny terminal na Okęciu?
Czy piloci LOT-u nie znają języka angielskiego?
Eksponaty z "Rudego" z serialu "Czterej pancerni i pies" udostępnione turystom
Strajk pilotów Jet Airways: ponad 130 lotów odwołanych
Odbyło się pierwsze notowanie PDA Interferii