Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Łódź będzie promować się w Berlinie
Łódź będzie zachęcać do przyjazdu niemieckojęzycznych turystów. W promocji posłuży się filmem, w którym wykorzystany będzie słynny szlagier w nowej aranżacji, a miasto zostanie przedstawione jako dynamiczne i tętniące życiem. Film zostanie wkrótce przedstawiony na Międzynarodowych Targach Turystycznych w Berlinie.
Przedstawiona w filmie historia jest prosta: do Łodzi wyruszają trzy pary w różnym wieku - z Berlina energiczni 30-latkowie, z Wiednia szaleni nastolatkowie, a z Zurichu, luksusowym rolls-royce'em - para w średnim wieku. Motywem przewodnim ich podróży jest piosenka "Theo wir fahr'n nach Łódź" - niemiecki przebój z lat 70. w nowoczesnej aranżacji. W firmie bohaterki śpiewają swoim partnerom, żeby zachęcić ich do podróży. Ci zgadzają się na wyjazd i podejmują dobrą decyzję. Łódź, do której przyjeżdżają, jest przyjazna i różnorodna. To miasto wspaniałych teatrów (widać Powszechny), imponującej filharmonii i gościnnych restauracji (The Mexican, Orfeusz). Jest również nastrojowo (kościół św. Mateusza) i rozrywkowo (dyskoteka Cabaret). W filmie pokazani są grający uczniowie szkoły muzycznej, tańczący adepci szkoły baletowej, a na ulicy Piotrkowskiej maszeruje i gra orkiestra z Poddębic. Gościom towarzyszy motyw "Theo...", który zmienia się z nastrojowego w kabaretowy, hiphopowy, a razem z nim zmienia się miasto. W końcu wszyscy goście trafiają na rynek Manufaktury, gdzie kończy się film.
- Kilka lat temu odkryliśmy, że żartobliwy niemiecki przebój o Łodzi przyciąga uwagę Niemców - wyjaśniał na wczorajszym pokazie w łódzkim magistracie prezydent Jerzy Kropiwnicki. - Gdy puściliśmy ją na targach na naszym stoisku, ludzie zawracali, przystawali, podchodzili. Wtedy postanowiliśmy wykorzystać ten utwór - dodał.
Piosenka powstała najprawdopodobniej w XIX wieku, w 1974 roku wykonywała ją Vicky Leandros, niemiecka piosenkarka greckiego pochodzenia. Utwór to nawoływanie niejakiego Theo, żeby ze wsi "od krów i kóz" ruszyć do eleganckiej, wspaniałej Łodzi. - Starsze osoby pamiętają piosenkę jeszcze w prostej, biesiadnej wersji. My ją unowocześniliśmy i wykorzystujemy jako element promocji miasta - podkreśla Wojciech Bruszewski, twórca filmu.
Pięciominutowy film, zrealizowany w konwencji teledysku, jest wspólnym dziełem duetu Małgorzaty Kamińskiej i Wojciecha Bruszewskiego. Wyprodukowany został na zlecenie łódzkiego magistratu i kosztował 350 tys. zł. Bierze w nim udział około stu osób, m.in. aktorzy Ireneusz Czop z Teatru Jaracza i Wojciech Poradowski z Teatru Powszechnego oraz łódzkie śpiewaczki - Anna Dzionek-Kwiatkowska, solistka Teatru Muzycznego, i Emilia Kudra z Teatru Wielkiego.
Kamińska i Bruszewski są również twórcami filmu "Łódź - miasto kultury", reklamującego miasto jako najlepszego kandydata na Europejską Stolicę Kultury 2016. Ich 12-minutowy obraz otrzymał kilkanaście nagród na konkursach i festiwalach.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Łódzkie będzie promować się na targach w Berlinie
[2009-03-06 16:42 83.19.173.*]
peweni na dworcu jak Gdańsk..papugi a Kropiwnicki znowu gdzieś podróżuje za pieniadze biednych Łodziaków....współczucia.... odpowiedz »
popularny
[2009-04-25 14:40 85.89.162.*]
tylko że nie można tego filmu znaleźć bo w Łodzi nawet o nim nie wiadomo, na youtube nie ma, a trzeba mocno sie naszukać, żeby móc obejrzeć te REKLAME miasta. odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Turystyka z gorszą obsługą
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Triada wykreśliła z oferty 10% hoteli
Travelplanet.pl na popularnych portalach społecznościowych
Najwyższa na świecie wieża otwarta już od 04.01.2010 r.
Tarnów w "Groch i Kapusta" Elżbiety Dzikowskiej
Brytyjskie hotele będą korzystać z czarnej listy gości
Oszukani przez Open Travel odzyskają 15-75% wpłaconych kwot!
Można składać oferty na zakup trzech uzdrowisk
Qubus Hotel wprowadził samoobsługowe ekspresy do kawy śniadaniowej
Oferta Warmii lepsza od Mazur?
Szwagropol: nowa trasa Kraków - Bukowina Tatrzańska przez Białkę
Hamburg: zakończyły się targi hotelarsko-gastronomiczne Internorga
Kto wyremontuje kolejkę na Kasprowy?
Austrian Airlines kupi Slovenskie Aerolinie?
Bieszczady: idealne warunki do uprawiania narciarstwa
Vacansoleil: już 27% lepiej w porównaniu do roku ubiegłego
Turyści kradną wszystko, nawet telewizory
Resort skarbu sprzedaje kolejne dwa uzdrowiska
Zamknięte karkonoskie szlaki turystyczne