TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Sukces akcji "Poznań za pół ceny"!

Akcja promocyjna "Poznań za pół ceny" zorganizowana przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną zakończyła się pełnym sukcesem. Poznańskie restauracje, hotele i muzea pękały w szwach. Mnóstwo gości było w zoo, palmiarni, a poznańskie hotele sprzedały więcej noclegów niż w inne weekendy.


W weekend 13-14 czerwca w wybranych poznańskich hotelach, restauracjach, muzeach było o 50% taniej. Taniej w ten weekend oznaczało także lepiej. Przygotowano bogaty, darmowy program turystyczny. Z przewodnikiem można było zwiedzić Ostrów Tumski z pierwszą w Polsce katedra i grobami pierwszych władców Polski, Stary Rynek, kościół farny z podziemiami oraz Zamek Cesarski. W każdej z wycieczek uczestniczyło ok. 200 osób. Przez dwa dni otwarty wyjątkowo dla turystów fort VIIIa obejrzało blisko 2 tysiące osób.

- Frekwencja nas bardzo pozytywnie zaskoczyła. Za rok wycieczek będzie zdecydowanie więcej - zapowiada Jan Mazurczak, dyrektor Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

W restauracjach, które przyłączyły się do akcji o wolny stolik było bardzo trudno. Pierwsze podsumowania pokazują, że sprzedano nawet czterokrotnie więcej posiłków niż zwykle. Tłumy turystów pojawiły się także w poznańskim zoo, aby obejrzeć otwartą niedawno Słoniarnię oraz w jednej z największych w Europie palmiarni. Kilkaset osób brało udział w specjalnej edycji gry miejskiej "Poszukiwacze Prawdy", w której gracze rywalizowali o klucz do starej skrzyni ustawionej na środku Starego Rynku. O Poznaniu mówiono przez dwa dni we wszystkich mediach i gorąco zachęcano do odwiedzin miasta w weekend, dokładnie opisując przy okazji poznańskie atrakcje turystyczne.

Akcja "Poznań za pół ceny" jest dokładnie badana przez Katedrę Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Już wkrótce będzie wiadomo, o ile więcej niż zwykle sprzedano noclegów, posiłków w restauracjach, biletów do muzeów, zoo i palmiarni. Ankietowano także turystów. Dowiemy się zatem, jak oni oceniają akcję "Poznań za pół ceny" i na ile turystyczny Poznań na weekend przypadł im do gustu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Sukces akcji Poznań za pół ceny akcja promocyjna Jan Mazurczak tanio zniżki w hotelach zoo restauracjach muzeach


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję