TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Balice przystąpiły do programu badania jakości Airport Service Quality

W drugim kwartale 2007 roku Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice przystąpił do programu badania jakości swoich usług. Program ten prowadzi Światowa Rada Portów Lotniczych (Airports Council International).


Krakowskie lotnisko zostało uroczyście powitane przez dyrektora generalnego ACI Europe Roberta J. Aaronsona, który zwrócił uwagę na to że Balice są pierwszym w Polsce portem lotniczym, który przystąpił do programu badania jakości obsługi Airport Service Quality. Aaronson dodał, że porty przystępujące do programu zobowiązują się w szczególny sposób dbać o poprawę obsługi pasażerów poprzez badanie ich satysfakcji z oferowanych usług oraz prowadzenie benchmarkingu w porównaniu z innymi portami lotniczymi na świecie. Jego zdaniem przystąpienie do programu Airport Service Quality świadczy o tym, że dla Balic zadowolenie klientów jest zasadniczym celem w zarządzaniu.

Obecnie do programu przystąpiło ponad 90 portów lotniczych z całego świata. Badanie opiera się na wystandaryzowanym kwestionariuszu ankiety, dzięki któremu uczestnicy programu mogą wzajemnie porównywać poziom usług w określonych obszarach działalności lotniskowej. Analiza danych z lotnisk osiągających najlepsze wyniki a także wzajemna wymiana informacji pozwala określić światowe trendy w zakresie obsługi pasażerów. Obecnie prowadzone badania będą również narzędziem pomocnym przy podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących dalszego rozwoju oraz usprawniania usług i infrastruktury na terenie portu lotniczego Kraków - Balice.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kraków Balice Międzynarodowy Port Lotniczy Kraków - Balice lotnisko jakość usługi ankieta Airport Service Quality Światowa Rada Portów Lotniczych Airports Council International ACI Europe Robert J. Aaronson port lotniczy pasażer klient benchmarking infrastruktura informacja ekspres badania biuro usług satysfakcji oferowanych do jakości badanie kwestionariusz ankiety services w hotelu na klienta podróży z




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję