TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Regiony będą reklamować się w hipermarketach!

Zgodnie z nowym planem promocji turystyki POTu od przyszłego roku rusza nowa forma wewnętrznej promocji turystyki - reklama regionów w hipermarketach i centrach handlowych.


POT dostrzegł, iż obecnie centra handlowe cieszą się dużą popularnością, nie tylko jako miejsce dokonywania zakupów, ale również jako sposób na spędzanie wolnego czasu. W większych miastach centra takie odwiedza w czasie weekendu po kilkadziesiąt tysięcy osób, a to często więcej, niż największe targi turystyczne.

Dlatego POT zdecydował się reklamować poszczególne regiony poprzez przygotowanie prezentacji promujących walory określonych terenów. Przyszłoroczna akcja promocyjne będzie kierowana do klienta indywidualnego. Powinna okazać się skuteczna, gdyż z badań wynika, że 83% Polaków samodzielnie organizuje sobie urlopy.

Przygotowując nowatorską kampanię hipermarketową POT oparł się na badaniach, z których wynika, że krajowy rynek w największym stopniu generowany jest przez województwa, na terenie których znajdują się duże miasta - takie jak Warszawa, Kraków, Katowice, Łódź itd.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania reklamowa promocyjna POT promocja Polski w hipermarketach reklama w centrach handlowych regiony turystyczne spędzanie czasu wolnego rozwój turystyki turystyka www oferta promocji centra handlowe jako forma praca




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję