Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
- Rezydent do Chorwacji i Czarnogóry poszukiwany
- Animator hotelowy :)
- Przewodnik w Oliwiarni KRETA GRECJA
- Specjalista/tka ds turystyki
- Nocny/a Recepcjonista
- Specjalista ds. Turystyki / Doradca Klienta
KE: linie lotnicze poprzez swoje strony www masowo oszukują klientów!
Komisja Europejska opublikowała raport, z którego wynika, że strony internetowe przewoźników lotniczych nadal masowo okłamują pasażerów. Jedna trzecia Europejczyków, kupujących bilety lotnicze w internecie jest wprowadzana w błąd.
KE skontrolowała ponad 400 stron internetowych w 13 krajach, wśród których nie ma Polski. Polska nie wzięła udziału w unijnym badaniu, bo jak tłumaczyła w połowie marca ubiegłego roku przeprowadziła własne dochodzenie. Wynikło z niego, że najwięksi przewoźnicy w Polsce działają niezgodnie z prawem. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął w związku z tym 22 postępowania.
W wyniku unijnej kontroli okazało się, że najczęściej linie zaniżają ceny biletów lotniczych, które nie zawierają wszystkich opłat, podatków i prowizji. Przewoźnicy kuszą klientów tanimi biletami, ale przy finalnym zakupie okazuje się, że cena jest o wiele wyższa, bo doliczone zostały ukryte koszty.
Innymi naruszeniami były nieprawidłowości dotyczące warunków sprzedaży biletów i reklam. Wielu atrakcyjnych ofert nie można było znaleźć na stronach internetowych.
Według KE nieuczciwe praktyki stosują zarówno linie lotnicze, jak i biura podróży, oraz pośrednicy.
Bruksela nie przedstawiła czarnej listy firm, które oszukują klientów, gdyż prawo w niektórych krajach nie pozwala na ich publikację w trakcie postępowania.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Polacy dalej zainteresowani
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
eSky chwali się tańszymi
Turystyka głównym filarem
Wakacje w Polsce - gdzie i za
Kiwi.com wyda 70000 EUR na promocję taniego
Pomimo problemów Polacy chcą
Internetowe biura podróży zobowiązują się do lepszego informowania o prawach
Otwarcie trasy podziemnej w Lublinie!
Turystyka w Hiszpanii wciąż się umacnia
MSZ przypomina: Polacy podróżujący przez Rosję muszą mieć wizy tranzytowe
Spotkanie grupy B-4 w Nowym Jorku
Muzeum Dziedzictwa Kościelnego w Wilnie
Jutro rozpoczęcie karnawału w Rio de Janeiro
Travelport podpisał umowę ze Student Agency
Marriott: w II kwartale wyniki trzy razy lepsze
Jeszcze nie dojdzie do rozszerzenia strefy Schengen!
GOPR ostrzega: warunki turystyczne są trudne
Nowe stawki opłat lotniskowych na Okęciu
Groźne pożary we włoskiej Apulii
Cztery dni bez ubrań, dokumentów i lekarstw dzięki Skyeurope
Grupa 87 Polaków musiała opuścić samolot ze względu na złe zachowanie!
Travelplanet.pl rośnie i wdraża
Będą mandaty za opalanie topless?
Podniesienie VAT zaszkodzi hotelom i restauracjom
Wrocław - PKP Intercity uruchomiło kolejne Centrum Obsługi Klienta
Z powodu mgły utrudnienia na krajowych lotniskach
czy ktoś wie coś na temat pracy w Łódzkim PKS?