TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Cztery dni bez ubrań, dokumentów i lekarstw dzięki Skyeurope

Samolot lecący z krakowskich Balic do Manchesteru nie zabrał ze sobą na pokład bagaży prawie 30 osób. Pasażerowie spędzili więc cztery dni bez ubrań, dokumentów i lekarstw.


Samolot linii Skyeurope wystartował z Krakowa w sobotę z dwugodzinnym opóźnieniem. Dopiero po przylocie do Anglii część pasażerów dowiedziała się, iż ich bagaże nie przyleciały samolotem razem z nimi. Wśród poszkodowanych była piątka studentów z Krakowa.

Rodzice studentów, jak tylko dowiedzieli się, że ich dzieci pozbawione są bagaży zadzwonili do działu obsługi pasażerskiej w Balicach. Tam oznajmiono im, że odprawili samolot i nic ich nie interesuje. Dowiedzieli się, że zaginionych rzeczy studenci muszą szukać na miejscu.

Studenci w Manchesterze bezskutecznie próbowali się skontaktować się z biurem Skyeurope w Warszawie i Krakowie. W końcu dowiedzieli, że samolot nie mógł zabrać bagaży trzydziestu osób, gdyż był przeciążony (czasami niespodziewane trudne warunki atmosferyczne powodują, iż samolot musi zmniejszyć obciążenie - wtedy część bagaży leci innymi samolotami). Przewoźnicy oczywiście nie powiadamiają pasażerów przed wylotem o kłopotach z bagażem, gdyż trudno by na pokład wszedł przedstawiciel linii lotniczej i oznajmił panu Kowalskiemu i Nowakowi, że ich bagaże polecą do celu podróży innym niż oni samolotem. - Klienci w takim wypadku nigdy nie doszliby do porozumienia, czyja walizka ma zostać usunięta z kabiny bagażowej - mówi Przemysław Radosz z firmy RHC, która odpowiada za obsługę pasażerów przylatujących do Balic.

Część bagaży trafiła do studentów dopiero 4 dni później - we wtorek po południu. Zostały one przewiezione ciężarówką do Bratysławy, a stamtąd do Manchesteru samolotem.

Studenci chcą złożyć reklamację i domagać się odszkodowania.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
linie lotnicze Skyeurope zagubienie bagażu bez ubrań ubran do manchesteru biuro bagaż bagaże odszkodowanie reklamacja do dla klientów turystów ubrania w zaginionych rzeczy


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję