Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
- ZAKOPANE Specjalista ds. Turystyki
Zobacz także
Turcja pokonuję Grecję i Egipt
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży Turystycznej
eSky celuje w klientów biur podróży
WTTC: sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje turystykę
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
Jaki jest polski turysta?
Według biur podróży polski turysta jest: aktywny, świadomy i wymagający. Większość turystów wymaga opcji All inclusive, bogatego programu wycieczek i specjalnych programów dla dzieci.
Jak wynika z badań Eurobarometru połowa Polaków planuje wyjazd na wakacje. Większość, bo dwie trzecie, spędzi je w kraju, a 36 proc. wybierze się za granicę. Biura podróży raczej nie rozszerzają swoich ofert o nowe kierunki podróży, a wzbogacają te, w których się specjalizują.
W 2009 roku Polacy ograniczyli urlopowe wyjazdy (szacuje się, że branża turystyczna w kraju straciła około 10-14 proc. zysków). Popularne było też polowanie na oferty typu last minute. Zdaniem Andrzeja Glapiaka, rzecznika prasowego portali Easygo.pl i Wakacje.pl - Klienci powoli wracają do wcześniejszego wykupywania wakacji. W lutym mieliśmy o 40 proc. więcej rezerwacji niż w ubiegłym roku.
Polak, który decyduje się na wakacyjny wyjazd, chce wszystkiego, co najlepsze. W chwili obecnej All inclusive staje się standardem. Jak informuje Jacek Dąbrowski, dyrektor ds. finansów Triady - Jeszcze sześć lat temu taką możliwość wybierało około 20 proc. klientów, trzy lata temu - połowa, dziś to już 65 do 70 proc. zamówień. Polak jest klientem wyedukowanym. Zanim przyjdzie do biura, pyta znajomych, czyta fora internetowe, sprawdza informacje na temat miejscowości i hotelu.
Poza tym biura stawiają również na rodziny z dziećmi i do nich w większości kierują reklamy. Oferta dla rodzin z dziećmi jest bogata.
Jeśli chodzi o kierunki podróży to króluje pięć: Turcja, Tunezja, Egipt, Grecja i Hiszpania.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Cechy polskiego turysty
[2010-06-01 14:57 198.102.219.*]
Triada i all inclusive ....???? buhahahaha! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Porozumienie POT z Gdańsk Convention Bureau
Kraków: Nie będzie hotelu na Szerokiej 12?
Kraśnik: szokujące wyniki kontroli busów
British Airways: czy uda się zapobiec strajkom?
Szósta Gazela Biznesu dla LogosTour
Lotnisko w Szymanach w rękach samorządu?
Czy będzie ugoda między Budimexem a Polskimi Portami Lotniczymi?
Da Grasso Team na RMF Morocco Challenge 2010
Dania: Już trzeci dzień strajku na lotniskach
Podczas warszawskiego szczytu POT promowała turystykę
Płock: tablice ostrzegawcze przy kąpieliskach
Kto przyjechał do Polski we wrześniu?