TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kontrola jakości

Aby podwyższyć standard usług oferowanych przez egipskie hotele, Egipskie Stowarzyszenie Hotelarzy przygotowało akcję, której celem będzie sprawdzanie poziomu usług oferowanych w tamtejszych hotelach.


Program ten nosi nazwę “Mystery Shopper" i sprowadza się do tego, że “anonimowy gość" będzie korzystał z usług hotelu “x" a następnie zda sprawozdanie z poziomu usług, jakie zaoferowano mu w odwiedzonym obiekcie.

“Wierzymy, że taka akcja spowoduje podniesieni standardu usług oferowanego gościom w egipskich hotelach" - powiedział Elhamy El Zayat.

W ten właśnie sposób Ministerstwo Turystyki oraz Egipska Federacja Turystyczna chcą podnieść poziom usług świadczonych zarówno Egipcjanom, jak i turystom zagranicznym.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kontrola jakości w egispkich hotelach poziom sprawdzanie poziomu usług Egipska Federacja Turystyczna mystery shopper programy lojalnościowe stowarzyszenie hotelarzy egipskie biura podróży hotele




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję