TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Air Polonia, a reklamacje

Rozpatrzenie reklamacji w Air Polonii może trwać bardzo długo - złożona w grudniu ub. roku reklamacja dopiero teraz została wyjaśniona. Z powodu braku pasażerów w grudniu odwołano lot z Wrocławia na Okęcie.


Pasażerka kupiła bilet na trasę Wrocław - Londyn, z przesiadką w Warszawie. Ponieważ do stolicy dotrzeć nie mogła, wyleciała z Katowic, dokąd musiała dotrzeć taksówką. Suma kosztów pechowej pasażerki tanich linii lotniczych przekroczyła cenę, jaką musiałaby zapłacić za podróż z Lotem czy BA.

Air Polnia nie odpowiadała na złożoną reklamację ani na e-maile. Dopiero interwencja "Gazety" skłoniła przewoźnika do załatwienia całej sprawy - pasażerka otrzymała darmowy bilet na trasie Wrocław - Londyn oraz zwrot pieniędzy za niewykorzystany lot do Warszawy. E. Kłopotowski, rzecznik Air Polonii twierdzi, że linie typu "low cost" nie zwracają na ogół żadnych kosztów, Air Polonia natomiast nie unika odpowiedzialności.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
tanie linie lotnicze Air Polonia reklamacje do Air Polonii turystyczna rekompensata odszkodowanie dla turrystów klientów oszuści oszustwa w branży turystycznej lot reklamacja low cost




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję