Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Rainbow Tours poszerza swoją ofertę
Wkrótce ukaże się nowy katalog ofert turystycznych przygotowany przez Rainbow Tours S.A. Będzie można znaleźć w nim nowe kierunki wyjazdowe, więcej dobrych hoteli oraz poszerzoną propozycję wycieczek objazdowych. Tak przynajmniej zapowiada touroperator.
Katalog na nowy sezon różni się od ubiegłorocznego przede wszystkim większym wyborem hoteli czterogwiazdkowych, co jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej są gotowi wydać więcej na wakacyjny wyjazd. - Dzięki giełdowej emisji akcji mamy pieniądze na kolejne inwestycje w podnoszenie poziomu naszych ofert i zwiększanie ich atrakcyjności. To jeden z elementów budowania jeszcze silniejszej marki Rainbow Tours - wyjaśnia Grzegorz Baszczyński, prezes spółki.
Oprócz bogatszego wyboru hoteli w ofercie znalazły się również nowe kierunki podróży. Zainteresowani tematem mogą wybierać spośród m.in. Chin, Turcji, Czarnogóry, Hiszpanii czy Peloponezu. Dla lubiących aktywny wypoczynek przygotowana została propozycja rejsów po greckich wyspach. Nowością są także wycieczki objazdowe z przelotem. Dzięki czarterom, możliwe jest opracowanie bogatego programu popularnych wycieczek objazdowych. Taką formę wypoczynku wybiera bowiem aż 25% klientów Rainbow Tours.
Decydując się na wyjazd z biurem Rainbow Tours, turyści mogą wybierać z dużej bazy hoteli oraz korzystać z niższych cen w nowym sezonie turystycznym. Elementy te na pewno wpłyną na prognozowane zyski firmy w przyszłym roku ( 7,5 mln zł) oraz spowodują wzrost liczby klientów. W bieżącym roku Rainbow Tours wysłało na wakacje 92 000 osób.
Firma Rainbow Tours S.A. istnieje na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największym touroperatorów. Od października 2007 spółka notowana jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Ambasadorem firmy jest znana podróżniczka Beata Pawlikowska, która zamierza wydać poradników dla klientów Rainbow Tours.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa oferta Rainbow Tours
[2007-11-26 09:01 212.160.191.*]
ten katalog juz jest w sprzedaży ;-)) odpowiedz »
Rainbow Tours poszerza swoją ofertę - a ja radzę na nich uwa
[2008-02-05 14:09 83.4.243.*]
Cudownie..
Ja właśnie skorzystałam z usług biura i grupa 30 osobowa szykuje pozew do sądu.. A dodam, że chodzi o kierunek Indie i Nepal!
Biuro Rainbowtours, nabyło od indyjskiego operatora wycieczkę i sprzedało ją w Polsce bez uprzedniego sprawdzenia!!!
Np przewidziano w programie, który jest załacznikiem do umowy, przejazd pociagiem z Goa do Dehli w nocy.. Rainbowtours nie zauważyło, że przejazd taki trwa 2 doby, bylismy kwaterowani w hotelach bez kategoryzacji i max ** a w ofercie widnieje *** i ****..
Sama pracując w branzy tuystycznej zastanawiam się jak mozna być tak niekompetentnym... Pomijam, że straciłam urlop... odpowiedz »"Bursztynowym szlakiem" Rainbow czerwiec 2010
[2010-07-27 15:08 145.237.92.*]
Jestem po wycieczce "Bursztynowym Szlakiem" do Petersburga, Wilna, Rygi i Talina czerwiec 2010. Zabytki we wszytskich ww. wspomnianych miastach są przepiekne zwłaszcza w Petersburgu, ale na to wpływu organizator "Rainbow" nie ma, natomiast ma wpływ na organizację wycieczki na miejscu w Petersburgu i tu było nie najlepiej. Bezradność przewodnika w sytuacjach problemowych przy załatwianiu formalności w hotelach, czy w muzeach razi !!! Małżeństwa mogą zapomnieć o pokojach dla małżonków, a w muzeach zdażyło się, że jeden przerwodnik mówił tylko po rosyjsku, gdy w umowie na całej trasie wycieczki miałabyć zapewniono opieka polskojęzycznego przewodnika.
Podejrzenia budzi również kolejność zajmowania miejsc w autobusie - podobno kolejność wpłaty - po rozmowie z pasażerami - okazało się, że moje powinno być gdzie indziej.
Podsumowując:
mocne strony: zabytki
słabe strony: organizacja (przejazd, zakwaterowanie, pilot) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Kolejna edycja Odysa wystartowała
Portal HolidayCheck.pl w nowej odsłonie
Otwarcie moskiewskiego aquaparku
Na Mazurach tegoroczny sezon turystyczny jest wyjątkowo dobry
Vacansoleil - campingi w nowej szacie
Poczta Polska utrudnia życie zagranicznym turystom odwiedzającym Polskę!
Olsztyn: hotel zamiast więzienia?
300 tys. zł zadośćuczynienia zapłaci PKP rodzinie Kuliga
Nowa restauracja przy placu Jagiellońskim w Radomiu
Muzeum Ikon w Supraślu wzbogacone o multimedialną ekspozycję
Turyści nie chcą płacić dodatkowo za toalety
Rośnie rola portów regionalnych
"Przemyśl w czasie II wojny światowej" nowa ekspozycja w Muzeum Historii Miasta Przemyśla