TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Polskie i czeskie miasta stawiają na wspólną promocję turystyki

Jest pomysł na wspólną promocję polskich i czeskich miast pod hasłem "Zostań citywalkerem!". Zamierzeniem akcji jest stworzenie wspólnego produktu turystycznego, by turyści mogli korzystać z takich samych udogodnień w każdym z miast.


Do projektu City Walk przystąpiły cztery polskie miasta: Bardo, Kędzierzyn-Koźle, Kłodzko i Świdnica oraz dwa czeskie: Ceska Skalice i Prerov.

W ramach kampanii w punktach informacji turystycznej turyści będą mogli bezpłatnie wypożyczyć audioprzewodniki. Pojawią się także kioski multimedialne, w których zwiedzający dowiedzą się o projekcie oraz atrakcjach polskich i czeskich miejscowości.

Miasta pogranicza będą też razem prezentować się na targach i imprezach turystycznych, promować się wspólnym logo i ujednolicać materiały promocyjne, tak by turyści przyjeżdżający np. do Kłodzka wiedzieli, że w podobny sposób mogą poruszać się także po ulicach Świdnicy czy Perova.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
City Walk Polskie czeskie miasta wspólna promocja turystyki Zostań citywalkerem audioprzewodniki multimedialne




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję