Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Polskie i czeskie miasta stawiają na wspólną promocję turystyki
Jest pomysł na wspólną promocję polskich i czeskich miast pod hasłem "Zostań citywalkerem!". Zamierzeniem akcji jest stworzenie wspólnego produktu turystycznego, by turyści mogli korzystać z takich samych udogodnień w każdym z miast.
Do projektu City Walk przystąpiły cztery polskie miasta: Bardo, Kędzierzyn-Koźle, Kłodzko i Świdnica oraz dwa czeskie: Ceska Skalice i Prerov.
W ramach kampanii w punktach informacji turystycznej turyści będą mogli bezpłatnie wypożyczyć audioprzewodniki. Pojawią się także kioski multimedialne, w których zwiedzający dowiedzą się o projekcie oraz atrakcjach polskich i czeskich miejscowości.
Miasta pogranicza będą też razem prezentować się na targach i imprezach turystycznych, promować się wspólnym logo i ujednolicać materiały promocyjne, tak by turyści przyjeżdżający np. do Kłodzka wiedzieli, że w podobny sposób mogą poruszać się także po ulicach Świdnicy czy Perova.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Sopot: hotel Sheraton poszerza ofertę dla dzieci
Według PKP realnie, według pasażerów nierealnie!
Ryanair, Łódź i reklama o wartości 200 tys. zł
Nowy projekt szkoleniowy dla branży turystycznej
Erkult.de - Adriatyk wchodzi na niemieckie rynki!
INTOURMARKET - nowe targi w Moskwie
20 tysięcy Greków wybiera się na półfinałowy mecz do Portugalii
Nowe połączenia PKP w związku z pierwszym listopada
Czechy: imprezy w miastach UNESCO
Małopolskie: Unia wesprze turystykę górską
Włoscy archeolodzy odkryli starożytną rzymską rezydencję
Z wakacji w Polsce rezygnują zarówno zagraniczni jak i krajowi turyści