Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Ryanair, Łódź i reklama o wartości 200 tys. zł
Obecnie ważą się losy łódzkiego lotniska - podczas dzisiejszej sesji radni zadecydują, czy przeznaczyć pieniądze na promocję Łodzi na stronach internetowych Ryanaira.
Decyzja dotyczy reklamy o wartości 200 tys. zł na stronie internetowej www.ryanair.com.
Za kwotę tą, miasto będzie reklamowe na www taniego przewoźnika - opisane zostaną atrakcje turystyczne, hotele, restauracje.
Sprawa jest skomplikowana, gdyż reklama w internecie jest częścią umowy z Ryanairem i jeżeli radni nie zgodzą się na inwestycje w nią, to tani przewoźnik może się wycofać i w ogóle z Łodzi nie latać. A to byłaby dla Łodzi klęską.
Ryanair to jedna z największych tanich linii lotniczych w Europie. Jej strona internetowa została uznana przez Google za najczęściej odwiedzaną i najlepszą witrynę dotyczącą podróżowania. Miesięcznie odwiedza ją 200 mln osób. Reklama na stronach przewoźnika może się naprawde Łodzi opłacić, gdyż rozpromuje miasto wśród turystów w innych krajach.
Większość odwiedzających stronę Ryanaira podejmuje decyzje o kierunku kilkudniowego wypadu pod wpływem chwili, dopiero po wejściu na www przewoźnika. Jeśli Łódź będzie tam reklamowana, to z pewnością cześć niezdecydowanych interneutów wybierze się na weekend do Łodzi, a to oznacza rozwój gastronomii, hoteli, handlu i usług. Oprócz informacji na stronie www przewoźnika, Ryanair rozsyła newslettery do swych klientów, informując ich o nowouruchomionych połączeniach i atrakcjach z nimi związanych.
Za promocję na stronie Ryanair płacą wszystkie miasta., m.in. prezydent Krakowa uruchomił "Program wspierania tanich połączeń dla rozwoju turystyki", zgodnie z którym każde nowe połączenie wspierane jest kwotą 75 tys. euro. Kraków już podsumował pierwsze zyski -
po wejściu tanich linii w Krakowie ruch turystyczny zwiększył się o 30% i stale rośnie. Badania przeprowadzone przez Małopolską Organizację Turystyczną pokazały, iż odwiedzający województwo zostawili tam w ubiegłym roku 3,3 mld zł, przy czym polscy turyści wydawali średnio 303 zł na osobę, a zagraniczni 771 zł - jest więc o co powalczyć.
Jeszcze dwa lata temu w Krakowie nie było ani jednego hotelu z pięcioma gwiazdkami. Dziś są trzy, a przybędą kolejne m.in. Hilton.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Czechy: imprezy w miastach UNESCO
Małopolskie: Unia wesprze turystykę górską
Włoscy archeolodzy odkryli starożytną rzymską rezydencję
Z wakacji w Polsce rezygnują zarówno zagraniczni jak i krajowi turyści
Jemen: francuscy zakładnicy zostali uwolnieni
Tanieją akcje przewoźników i sklepów na lotniskach!
Lato będzie gorące, ale zmienne!
Hamburger za 175 dolarów w restauracji na Manhattanie
Obwodnica Kielc - wybrano najtańszą ofertę
Nowy projekt szkoleniowy dla branży turystycznej
Erkult.de - Adriatyk wchodzi na niemieckie rynki!
INTOURMARKET - nowe targi w Moskwie
TopHotel Sport 2010 dla Holiday Inn Warszawa Józefów
Pasażerów na Okęciu obsłuży nowa spółka - LOT Services?
Turcja- Alanya, tanie wycieczki fakultatywne