TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Scan Holiday reklamuje ofertę wyjazdów do Disneylandu

Dziś, 10 maja rusza wspólna kampania reklamowa Scan Holiday i paryskiego Disneylandu. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na nową ofertę wyjazdów do parku rozrywki.


Spoty prezentujące atrakcje Disneylandu oglądać będziemy mogli m.in. w: TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, a także w kanałach wchodzących w pakiety AtMedia i Discovery. Spotkanie z bohaterami ulubionych bajek, przejażdżki superszybkimi rollercosterami i zabawa w świecie Disneya - to tylko niektóre atrakcje prezentowane w najnowszym spocie reklamowym.

- W ramach naszej promocji, przy rezerwacji do końca czerwca, wszystkie dzieci do 12 roku życia podróżujące razem z rodzicami nocują i bawią się w paryskim Disneylandzie za darmo. Jedyne koszty, jakie muszą ponieść to cena podróży, już od 350 zł. Jesteśmy jedynym oficjalnym dystrybutorem tej oferty na polskim rynku. Mamy nadzieję, że dzięki niej paryski Disneyland jak nigdy dotąd stanie się dostępny dla rodzin z Polski - mówił Dyrektor Marketingu TUI Poland, Piotr Haładus.

Nowy spot Scan Holiday jest pierwszą reklamą paryskiego Disneylandu w telewizji polskiej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Disneyland Scan Holiday oferta podróże wycieczki ofertę wyjazdów do Disneylandu kampania reklamowa reklama promocja ceny cena Piotr Haładus


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję