Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
- ZAKOPANE Specjalista ds. Turystyki
Zobacz także
Grecja wesprze firmy turystyczne na Rodos
PIT: zapaść na wschodzie i powrót bonu turystycznego w większej kwocie?
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej Polsce
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Czy kampania reklamowa warta miliony pomoże Egiptowi?
Egipski Urząd ds. Turystyki rozpoczyna właśnie wielką kampanię reklamową, która warta jest kilka milionów dolarów i pojawi się w mediach na całym świecie.
"Egipt - jedyny pod słońcem" - to motto kampanii, która prezentowana będzie w Azji, Europie, oraz Ameryce Północnej przez 24 miesiące. Kampania opiera się na założeniach poprzednich kreacji, w tym “Red Sea Riviera", po których w 2005 Egipt odwiedziła rekordowa liczba turystów: 8,6 milionów. W Polsce reklama będzie emitowana w telewizji: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Meteo i TVN24, Discovery Channel oraz Animal Planet. Zobaczymy ją również na kanałach składających się na pakiet At Media (m.in. National Geographic, Travel, Planete, Zone Europa, etc).
Spot telewizyjny to 10 scen, które ukazują różne oblicza Egiptu. Zaprezentowane w reklamach atrakcje turystyczne to m.in.: Świątynia Abu Simbel, Piramidy w Gizie, Nil i Asuan, czy pole golfowe w Mena House, jak również plaże przy hotelu Sheraton w Soma Bay; targowisko Khan el Khalili w Kairze lub pustynia niedaleko Hurghady. Zobaczymy też Zatokę Delfinów w Marsa Alam. Główny wątek reklamy to pokazanie, w jaki sposób słońce towarzyszy codziennemu życiu w Egipcie. Ciekawostką jest, iż film kręcono w różnych porach dnia, tak aby pokazać słońce wędrujące od wschodu do zachodu.
Kampanie telewizyjną będą wspierać reklamy w prasie. Reklamy prasowe pojawią się m.in. w Polityce, Przekroju, Newsweek-u, Wprost oraz prasie branżowej.
Od 10 listopada ruszyły spoty reklamowe w sieci Multikino, w sześciu miastach, m.in.: Gdańsk, Kraków Warszawa, Szczecin, Poznań i Zabrze. Kampania medialna potrwa do 11 grudnia. - Jesteśmy bardzo podekscytowani inauguracją naszej nowej kampanii reklamowej. Wierzymy, że reklama wiernie oddaje niezwykłe atrakcje, które Egipt oferuje odwiedzającym go turystom. Sądzimy, że jest to najbardziej kreatywna i dynamiczna z dotychczasowych naszych reklam i w najbliższych latach oczekujemy zwiększonej liczby zagranicznych turystów - powiedział Egipski Minister ds. Turystyki, Zoheir Garranah.
Kto stoi za kampanią Egiptu? Globalna agencja reklamowa Egipskiego Urzędu ds. Turystyki DDB Travel & Tourism. Natomiast spot reklamowy wyreżyserował, znany m.in. z kampanii Rolexa, francuski reżyser Michael Meyer z Blue Marlyn Productions.
Wraz z kampanią reklamową Egipski Urząd ds. Turystyki zaplanował już szereg działań skierowanych do branży turystycznej. Z inauguracją kampanii reklamowej planowany jest szereg działań marketingowych, łącznie z programem internetowym w szesnastu krajach i dystrybucją gadżetów, takich jak: plakaty, t-shirty, zakładki do książek, długopisy, torby itd. Dodatkowych informacji na temat Egiptu udzieli nam również nowa 36-stronicowa broszura, dostępna w dwudziestu językach.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Egipt intensywnie się promuje
[2006-11-15 10:07 83.11.74.*]
przydałoby się oprócz kampanii reklamowej otrzymywanie hotelu,który się wykupiło , porządek i brak śmieci na ulicach Kairu, czy też obok hoteli, nie wyrzucanie śmieci na pustynię . odpowiedz »
Egipt intensywnie się promuje
[2006-11-19 21:08 89.228.32.*]
Owszem mówi sięo tych informacjach i broszurach, ale gdzie je można dostać. Może ktoś wie? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Pekin 2008: hotele jeszcze czekają na turystów
easyJet przewiózł 50 milionów pasażerów w ciągu roku
Podlaskie: lotnisko na Krywlanach, czy w Topolanach?
Gastronomik dokonuje likwidacji klasy dla hotelarzy
Bardzo słabe wyniki branży turystycznej we Włoszech
Troje amerykańskich turystów stanie przed irańskim sądem
Słowacja: nad promocją turystyczną będzie pracował zespół ekspertów
pomoc w otwarciu pizzerii-restauracji włoskiej
Najlepsze miasto europejskie według Amerykanów
Kontrowersje wokół portu lotniczego w Kamieniu Śląskim
Beskidzkie kolejki linowe już działają
W Meksyku trwa ewakuacja przed groźnym huraganem
Wielkopolskie przysmaki podbijają Brukselę
Łódź: Spór o koncesję na sprzedaż alkoholu w ogródkach gastronomicznych