Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Gwarancja śniegu, czyli sposób biur na ryzyko niezadowolonych z powodu braku śniegu klientów
Tej zimy brak śniegu pokrzyżował plany sprzedażowe wielu firm - obiektów położonych w górach, ośrodków narciarskich, organizatorów turystyki, sklepów ze sprzętem narciarskim i snowboardowym. Działające w Polsce i w Europie biura podróży starają sobie jednak radzić z brakiem białego puchu, oferując klientom albo alternatywny sposób spędzania wolnego czasu, albo "gwarancję śniegu".
I tak niemiecki organizator TravelTrex Reisen GmbH (działający w Polsce) zaoferował swoim klientom wczesne rezerwacje bez ryzyka. Bez ryzyka, bo z tzw. "Gwarancją Śniegu", która pozwala na 14 dni przed rozpoczęciem wycieczki zmienić miejsce wyjazdu w przypadku kiedy w wybranym wcześniej ośrodku nie ma śniegu.
Oczywiście oferta jest ograniczona warunkami - wymienić wyjazd na inny można tylko w przypadku, gdy liczba działających wyciągów, na które obowiązuje wykupiony wcześniej karnet narciarski, na 14 dni przed wyjazdem będzie mniejsza niż 40%. Turyści bez dodatkowych opłat mogą skorzystać z Gwarancji Śniegu tylko przez 4 dni - do 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Mogą wymienić rezerwacja na inną w tym samym terminie o ile są jeszcze wolne miejsca. Obowiązuje ich wtedy cena nowej wycieczki.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Tomasz Kułakowski rzucił Ryanaira, wybrał pracę w LOT
Koniec strajku pilotów indyjskich linii Jet Airways
Ferie zimowe w tym roku bez.. zimy
Bydgoszcz: utrudnienia w komunikacji
W Balicach będzie kontrola przestrzeni Polski Południowej
Uzdrowiska i sanatoria - workshop w Berlinie
kurs masazu tajskiego Warszawa 29-30.04&13-14.05
"Mazury - cud natury" - najlepsze hasło promujące region
Ruszyła promocja British Airways na loty do 23 miejsc świata
Sprzątanie gruzińskiej stolicy
8 lat więzienia za okradanie beskidzkich hotelarzy?
Gdańsk: 72-godzinny bilet metropolitalny ułatwi życie turystom
Tydzień Kuchni Portugalskiej w Hotelu Intercontinental
357 mln unijnych euro wspomoże rozwój regionalnych portów lotniczych
Tragedia podczas remontu hotelu w Zakopanem. Zginęły 3 osoby
Londyn: touroperatorzy ostrzegają hotele przed windowaniem cen
67 000 dolarów odszkodowania dla turystów
Przewodnicy-cudzoziemcy będą mogli oprowadzać po Włoszech?
Litwa: atrakcje turystyczne z okazji Dnia Odnowienia Niepodległości
kurs jogicznego masazu tajskiego Plock 25-26.03&8-9.04