Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
- ZAKOPANE Specjalista ds. Turystyki
Lotnisko w Bydgoszczy się nie rozwija?
Bydgoskie lotnisko stoi daleko w tyle za portami lotniczymi w Gdańsku i Poznaniu. Czyżby region nie był w stanie utrzymać przyzwoitego portu?
Po pierwsze należy zadać sobie pytanie czy rozwój portu zbieżny z interesami prywatnymi, politycznymi, bądź ambicjonalnymi - prowadzonymi wokół niego.
W takiej scenerii wydarzeń lotnisko tarci możliwości na pozyskanie nowych połączeń. Zaprzepaszczono propozycje Ryanaira, który oferował trasy, stworzenie bazy i milion pasażerów na przełomie paru lat. Nic nie wyszło także rejsów do Kopenhagi zaoferowanych przez linie lotnicze SAS. Tymczasem port boryka się z niespłaconymi długami wobec Irlandczyków, ponadto na horyzoncie pojawia się zagrożone połączenie z Warszawą oraz chęć odkupienia akcji od prywatnego udziałowca przez marszałka. Natomiast sąsiednie porty rosną w siłę. Dla Gdańska i Poznania, obecny rok będzie przełomowy pod względem ilości połączeń i liczby pasażerów. Lotnisko na Wybrzeżu, świętuje uruchomienie dziesięciu nowych kierunków, a wielkopolski port nie kryje zadowolenia z tego, że otrzymał połączenia od Ryanaira zaoferowane wcześniej Bydgoszczy.
Jeśli zabraknie w Bydgoszczy wspólnych działań, sensownych rozmów i współdziałania, to lotnisko podupadnie. Według ekspertów rynku lotniczego lotnisko ma szanse, żeby utrzymać się i obsługiwać trzy razy więcej pasażerów. Jednak, aby by tak się stało należy zmienić taktykę, trzeba przystąpić do zdrowej rywalizacji. Baza jakiegokolwiek przewoźnika, to pozyskanie nowych pewnych połączeń oraz nowych miejsc pracy.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Polacy na pierwszym miejscu wśród
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Co oferują pracownikom rzeszowskie, luksusowe hotele?
Taksa klimatyczna w Krakowie - c.d.
Jak uniknąć niespodzianek w podróży do Londynu?
Ponad milion złotych na bilety lotnicze dla Ministerstwa Zdrowia!
Czy Chińczycy będą latać na Tajwan?
Na targi BALT-TRANS-PORT do Gdańska
Polski transport lotniczy wzmocni się po kryzysie?
Michał Marzec nowym naczelnym dyrektorem PPL
Jak powinna wyglądać promocja Polski za granicą?
Grand Hotel w Łodzi utracił gwiazdki
IATA: Bliski Wschód pożądanym rynkiem dla linii lotniczych
praca mgr o zachowania konsumenckich na rynku turystczynym