TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ruszył konkurs "Przelej Kraków na puszkę"

Kraków będzie się reklamował na puszkach coca-coli. Rozpoczął się bowiem konkurs na projekt nowego, krakowskiego opakowania tego napoju.


Konkurs pod hasłem "Przelej Kraków na puszkę" jest skierowany tylko do mieszkańców Małopolski powyżej 16 roku życia.

W ramach konkursu ma zostać zaprojektowana puszka nawiązującej do kultury, historii lub współczesności miasta, a także do hasła Coca-Cola Poland Services: "Kraków po radosnej stronie życia".

Sponsorem jest Coca-Cola Poland Services, a partnerami akcji Urząd Miasta Krakowa, Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie i agencja reklamowa Brandstorm.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konkurs Przelej Kraków na puszkę reklama Krakowa promocja puszkach coca-coli coca-cola Poland Services po radosnej stronie życia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję