TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kraków współpracuje z Sky Europe i Centralwings

Współpraca gminy Kraków oraz przewoźników low cost może przynieść korzyści obu stronom: miasto zyska turystów, a przewoźnicy klientów.


Dlatego miasto i gmina Kraków przeznaczyła 75 tysięcy euro brutto na wspomaganie rozwoju nowych połączeń tanich linii lotniczych. Pieniądze te nie trafiają jednak do kasy przewoźników, ale wydawane są przez miasto na promocje nowych destynacji. Miasto udostępnia przewoźnikowi "citylight`y" na przystankach tramwajowych i autobusowych, oraz miejsce na innych nośnikach reklamowych. Umowy pomiędzy miastem a przewoźnikami są skonstruowane tak, aby miasto promowało linie, a linie Kraków.

Aktualnie obowiązujące umowy pomiędzy miastem a przewoźnikami szczegółowo regulują warunki wzajemnego promowania się.

I tak 1 września 2004 roku nowe połączenia Sky Europe - z i do Krakowa - były promowane na:
- 200 nośnikach typu "citylight" na terenie stolicy Małopolski (cztery etapy promocje, po 50 nośników).
- 300 nośnikach na terenie Górnego Śląska (dwa etapy promocji, po 150 nośników).

Dodatkowo logo Sky Europe umieszczane było na wszystkich materiałach wydawanych przez miasto i gminę Kraków promujących imprezy odbywające się w Krakowie, bannery reklamowe linii były umieszczane w miejscach, gdzie odbywały się imprezy, a logo Sky Europe umieszczone zostało na stronie internetowej Krakowskiego Biura Festiwalowego.


W zamian linie lotnicze Sky Europe umieściły na swojej stronie www link przekierowujący na stronę internetową Biura Festiwalowego, gdzie są informacje o imprezach. Sky Europe zamieszcza również informacje i reklamy wydarzeń kulturalnych w Krakowie w wydawanym przez przewoźnika magazynie pokładowym.

Analogiczną umowę miasto i gmina zawarły z polskim przewoźnikiem Centralwings. Zgodnie z jej warunkami miasto przeznaczy na promowanie połączeń Centralwings 450 nośników "citylight", a logo Centralwings zostanie umieszczone na materiałach wydawanych przez Biuro Festiwalowe przy okazji imprez organizowanych w mieście od 1 lipca do 31 sierpnia 2005 roku, oraz na stronie internetowej Biura.

Centralwings będzie promował Kraków na swojej stronie internetowej, na której umieści link do witryny Biura Festiwalowego. Podobnie, jak w przypadku Sky Europe, informacje o wydarzeniach w Krakowie będą opublikowane w czterech pierwszych numerach magazynu pokładowe polskiego przewoźnika, a materiały promujące Kraków będzie można otrzymać na pokładzie samolotów Centralwings. Dodatkowo Centralwings umieści logo Biura w reklamach prasowych, które jesienią ukażą się w prasie regionalnej w województwach Polski Południowej. Polski przewoźnik przeznaczy również pewną pulę biletów na nagrody na konkursy organizowane podczas krakowskich imprez.

Umowa dotycząca wzajemnej promocji z Centralwings obowiązuje do 31 sierpnia 2005, a umowa ze Sky Europe do końca czerwca 2005 roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kraków tanie linie lotnicze Centralwings Sky Europe w Krakowie współpraca logo biura biuro loty połączenia Krakowa citylight współpraca z pl euro krakow www.sky do




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję