Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki, Albatros Travel...
- Sprzedam agencję turystyczną w Kielcach
- KIEROWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Turystyki
- Organizator imprez / Specjalista d.s. turystyki...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- Aparthotel, pensjonat w Korbielowie do wynajecia
Travelport wprowadza program lojalnościowy dla polskich biur podróży
Biura podróży w całej Polsce mają możliwość skorzystania z nowego, interaktywnego programu motywacyjnego pilotowanego przez Travelport, jednego z dostawców systemów globalnej dystrybucji i operatora obu platform GDS, Galileo i Worldspan.
Agenci, po dokonaniu rejestracji online w nowym programie Travelportpoints, gromadzą punkty za każdą rezerwację założoną w systemach Travelport GDS. Punkty te mogą być następnie wymieniane za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej Travelportpoints na nagrody. W programie mogą uczestniczyć wszystkie biura podróży, które współpracują z jedną z platform GDS firmy Travelport.
Marcin Pilarski, szef regionu Europy Północno-Wschodniej Travelport GDS, powiedział:"Program ten jest zasadniczą częścią trwałego i zrównoważonego planu inwestycyjnego Travelport w Europie Wschodniej i jestem niezmiernie zadowolony, że agenci biur podróży w Polsce mogą skorzystać z niego jako pierwsi". Aby ułatwić uczestnictwo w programie, agenci mogą śledzić na stronie internetowej Travelportpoints gromadzącą się liczbę punktów i na bieżąco sprawdzać, jakie nagrody są dostępne.
Pierwsze informacje o programie lojalnościowym nadchodzące z biur podróży są pozytywne. Piotr Stępniewski, Prezes Zarządu, eSKY, powiedział: "Cieszymy się z uruchomienia programu Travelportpoints i wierzymy, że będzie on dodatkowo motywował pracowników do efektywnej pracy". George Popov, właściciel Lucky Flights, dodał: "Program Travelportpoints jest kolejnym krokiem podjętym przez firmę Travelport prowadzącym do utrwalenia pozycji na rynku GDS. Z dość dużą pewnością można stwierdzić, iż doprowadzi on do zwiększenia zainteresowania kasjerów systemami Worldspan i Galileo i tym samym poprawi efektywność pracy. Widać, że ludzie pracujący w Travelport Poland podchodzą do sprawy jakości świadczonych usług bardzo poważnie i na pewno zaprocentuje to w przyszłości".
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Coraz większy ruch na greckich granicach
Itaka nagrodziła
Włochy straciły pierwsze
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Kontrole na granicy ze Słowacją
Bułgaria i Rumunia wejdą do strefy
Ceny wycieczek na sierpień
Rekordowy rok dla PKP
Sydney: kwarantanna 2000 pasażerów promu wycieczkowego
Kraków ma chrapkę na finał Miss World 2006
Wojewoda śląski chce komercjalizacji Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Usług Turystycznych!
Nowy sezon przewozowy na Dunajcu
Subskrypcja newsletterów TUR-INFO.PL
Polacy coraz częściej wybierają się na rodzinne wakacje z biurem podróży
Strajkują piloci i obsługa naziemna Lufthansy. Na razie nie ma zakłóceń w lotach
Rio de Janeiro: rozpoczęła się renowacja posągu Chrystusa Zbawiciela
Bieszczady: drugi stopień zagrożenia lawinowego
Centralwings nie poleci z Warszawy do Londynu Stansted, Cork, Grenoble
Turystyczna Pamiątka Regionu - POT zaprasza do konkursu!
Trzecia edycja konkursu na Gdański Produkt Turystyczny
Bieszczady: młodzi turyści z Warszawy wracają do domów
easyJet: uniformy dla pracowników projektują ... pracownicy
Akcja odbicia autokaru na Filipinach. Cios dla turystyki