TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

SkyEurope: jak odzyskać zwrot za niewykorzystany bilet?

Tani słowacki przewoźnik we wtorek, 1 września ogłosił bankructwo i w związku z tym na europejskich lotniskach pozostało setki zaskoczonych pasażerów. Teraz pasażerowie, który wcześniej kupili bilety muszą postarać się o odzyskanie pieniędzy.


I tak, w przypadku, gdy pasażer zapłacił za bilet kartą kredytową, to pieniądze będzie można odzyskać. Trzeba zwrócić się do banku wystawiającego kartę i poprosić o zwrot za niewykorzystaną usługę.

Jeśli opłata za lot była uiszczana u pośrednika (agenta turystycznego, biura podróży, itp.) to pasażerowie mogą zgłosić się właśnie do niego i tam negocjować warunki ewentualnego zwrotu.

Natomiast Ci turyści, którzy opłacili bilet np. gotówką mogą nigdy nie odzyskać swoich pieniędzy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
SkyEurope odzyskać zwroty zwrot za niewykorzystany bilet niewykorzystane bilety bankructwo bankrut zakup biletu u pośrednika kartą kredytową w biurze gotówką płatność zapłata eSKY.pl jak odzyskac pieniadze od pieniądze pieniędzy odzyskanie sky pieniedzy europe lotniczy wizzair


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję