TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Trzecia edycja konkursu na Gdański Produkt Turystyczny

Gdańska Organizacja Turystyczna ogłasza Konkurs na Gdański Produkt Turystyczny 2010.


W tym roku została poszerzona grupa odbiorców. Oprócz organizatorów turystyki z całej Polski (biura podróży, tour operatorzy itp.), swoje projekty mogą też zgłaszać firmy, tworzące konsorcjum turystyczne, w skład którego musi wchodzić operator produktu, posiadający uprawnienia organizatora turystyki.

Jest to konkurs mający na celu wykreowanie nowego, oryginalnego produktu, dzięki któremu poszerzy się oferta turystyczna miasta. Zaproponowany produkt turystyczny musi być realizowany na terenie Gdańska. Ideą konkursu jest wykreowanie i promocja produktu turystycznego, który będzie promował miasto - w jednej z pięciu kategorii:

I. Gdańsk & love
II. Aktywny weekend w Gdańsku
III. Coolturalnie w Gdańsku
IV. Alternatywne formy turystyki
V. Bursztynowy Gdańsk

Organizatorzy liczą na duże zainteresowanie konkursem i powstanie takiej oferty, która będzie promować Gdańsk jako miasto, w którym warto spędzać wolne chwile, nie tylko podczas tradycyjnego zwiedzania, ale też w alternatywny sposób.

W zeszłym roku główną nagrodę otrzymała firma Joytrip Travel & Event Agency za grę miejską "Władcy bursztynu". Na najbardziej kreatywnych autorów czekają nagrody - główna 20 000 zł. Zgłoszenia przyjmowanie będą do 27 grudnia 2010 r.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konkurs na Gdański Produkt Turystyczny GOT konkursu organizatorzy turystyki biura podróży touroperatorzy oferta turystyczna Gdańska Gdańsk kategorie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję