TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Burger King: mniejsza sprzedaż, ale większy zysk

Sieć fast-foodów, firma Burger King w drugim kwartale 2009 roku zanotowała spadek sprzedaży o 2,4%. Wzrósł za to zysk netto.


Dzięki obniżeniu kosztów działalności w drugim kwartale br. wzrósł o 7,9 mln dolarów i wyniósł 58,9 mln dolarów w porównaniu z rokiem poprzednim. Przychody sieci restauracji natomiast spadły do 630 mln dolarów wobec 646 mln dolarów rok temu.

Burger King Holdings zapowiedziała też, że będzie otwierała mniej nowych lokali gastronomicznych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Burger King lokale restauracje bary mniejsza sprzedaż większy zysk drugi kwartał 2009 wyniki netto w drugim kwartale koszty fastfood BurgerKing




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję