Ogłoszenia
Ogłoszenia
- BP ITAKA-Specjalista ds. Turystyki-Poznań
- Specjalista ds. turystyki i egzotycznych wakacji
- Wychowawcy/Instruktorzy
- Doradca Agenta/Klienta
- Hotel - sprzedaż, marketing
- Staż w dziale wizowym
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds turystyki - BIAŁYSTOK
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...
- Menadżer regionalny woj. opolskie


Zobacz także
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
Nowy przewoźnik zapowiada loty z Gdańska
Loty z Chicago i Nowego Jorku do Polski będą możliwe?
Niemcy wprowadzają kwarantannę dla przyjeżdżających z niektórych regionów Polski
Wielka Brytania wprowadza kwarantannę dla przyjeżdżających m.in. z Polski
Kolejne kraje przywracają restrykcje dla przyjeżdżających z Polski
2005 był dobrym rokiem dla Lufthansy!
Mimo bardzo silnej konkurencji na rynku rok 2005 był bardzo udany dla polskiego oddziału Lufthansy - liczba pasażerów podróżujących na trasach Polska - Niemcy przekroczyła liczbę 600.000 pasażerów. Linie odnotowany więc znaczący, bo aż 17% wzrost w porównaniu z 2004 rokiem.
Lufthansa jest bardzo dumna z uzyskanych wyników, które potwierdzają, że obrana strategia, i przeprowadzone akcje marketingowo - sprzedażowe były bardzo skuteczne.
W 2005 r. polscy pasażerowie Lufthansy najczęściej podróżowali do następujących miast europejskich:
- Frankfurtu,
- Monachium,
- Dusseldorfu,
- Barcelony,
- Brukseli,
- Londynu.
Na trasach transkontynentalnych najpopularniejsze były:
- Nowy Jork,
- Chicago,
- Pekin,
- Szanghaj,
- Los Angeles,
- Waszyngton.
Przewoźnik osiągnął tak dobre wyniki sprzedażowe pomimo faktu, iż 2005 roku był ciężki dla linii lotniczych działających na polskim rynku - wysokie ceny paliw i nasilająca się konkurencja sprawiły, że warunki, funkcjonowania były mniej dogodne i często zmuszały linie do przemyślenia dotychczas realizowanych strategii. Konkurencja jednak okazała się doskonała dla klientów - gdyż w rezultacie zmian na polskim rynku przewozów lotniczych pasażerowie podróżowali taniej.
Lufthansa szybko dostosowała się do zmian na rynku - zaoferowała pasażerom wiele atrakcyjnych promocji, często będąc najtańszą linią lotniczą na rynku na wybranych kierunkach. Głównym celem tych działań było zaprezentowanie nowym pasażerom rynku lotniczego w Polsce najwyższej jakości produktu, a także umożliwienie im skorzystania z dodatkowych profitów, takich jak: punktualność, najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz komfort.
Zdaniem ekspertów Lufthansy, ruch lotniczy w Europie Środkowo-Wschodniej będzie dalej się rozwijał, a Polska dzięki wspaniałemu położeniu geograficznemu i sytuacji ekonomicznej będzie z pewnością korzystać z tego wzrostu. Dlatego przewoźnik planuje dalej umacniać swoją pozycję na rynku, koncentrując się na rozwoju usług z regionalnych portów lotniczych.
Komentarze
Allianz Research wraz z Euler Hermes opracowały wspólną prognozę kiedy sytuacja na świecie wróci do normalności. W okresie, w którym rządy dążą do wprowadzenia coraz bardziej rygorystycznych środków w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się nowych,...
Przedstawiciele prezydencji i Parlamentu Europejskiego osiągnęli wstępne porozumienie w sprawie przepisów o połączeniu systemu centralnego ETIAS z odpowiednimi unijnymi bazami danych. Teraz uzgodnione teksty zostaną przedłożone do politycznego...
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UNWTO: konieczna harmonizacja protokołów bezpieczeństwa i zapewnienie finansowania
Turcja rozpoczęła szczepienia pracowników branży
Rozporządzenie przedłużające ograniczenia weszło w
Północna Izba Gospodarcza postuluje o przedstawienie planu powrotu do
Dział badania rynku i analizy:
Dane GUS pokazują skalę spadków w obiektach
IATA: ruch lotniczy w lutym kontynuował trend
ETC: Europejczycy pozytywnie nastawieni do
Szczepienia i paszport zdrowotny kluczem do wzrostu
Starsze aktualności:
Hotelarz odpowiada na zarzuty
Wielkopolska Izba Turystyczna ma nowego
UFG: ruszyły wypłaty za imprezy odwołane z powodu
IATA: Pracownikom branży lotniczej grozi
Turystyczne Mistrzostwa Blogerów - rozpoczyna się głosowanie
Informacja o szczepionce na COVID-19 spowodowała wzrost wartości akcji spółek
IGHP: obniżki cen nie poprawiły sytuacji
Ceny letnich wyjazdów stabilizują
Rzecznik MŚP zgłasza 10 postulatów, które mają pomóc
Rada Przedsiębiorczości: ratujmy miejsca
Ilu turystów odwiedziło Czechy w wysokim
Hotele nie będą mogły przyjmować turystów - rozporządzenie
Powstaje Polska Rada
Lufthansa nie zainteresowana LOTem?
Bielsko zaprosi turystów na szlaki tematyczne
Warszawa: premiera spotów promujących Polskę w CNN
Łódź z nową restauracją Da Grasso
Za sprzątnie przystanków zapłacą MPK, PKS i prywatni przewoźnicy
Hilton Garden Inn zadebiutuje w Rzeszowie
Ruszył serwis poświecony szkoleniom dla branży
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Najlepsza restauracja świata zostanie zamknięta
TVN szuka poszkodowanych turystów
Dodatkowa dopłata paliwowa za loty do Egiptu i Tunezji
Nowe prawo drogowe w Wielkiej Brytanii - m.in. podrożeją mandaty
INTERGASTRA 2010 w Stuttgarcie
