Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kierownik sprzedaży B2B B2C
- specjalista ds. turystyki
- Recepjonista/recepcjonistka - ośrodek...
- Tajlandia - bez doświadczenia!
- POSZUKIWANY PILOT - GRECJA
- Pilotaż Saksonia/ 6-7.06
- Pilot do Budapesztu 28.05-01.06
- Kierownik Coral Travel Suwałki
- Specjalista ds Turystyki
- poszukiwany pilot - Polska Północna 26-30.05


2005 był dobrym rokiem dla Lufthansy!
Mimo bardzo silnej konkurencji na rynku rok 2005 był bardzo udany dla polskiego oddziału Lufthansy - liczba pasażerów podróżujących na trasach Polska - Niemcy przekroczyła liczbę 600.000 pasażerów. Linie odnotowany więc znaczący, bo aż 17% wzrost w porównaniu z 2004 rokiem.
Lufthansa jest bardzo dumna z uzyskanych wyników, które potwierdzają, że obrana strategia, i przeprowadzone akcje marketingowo - sprzedażowe były bardzo skuteczne.
W 2005 r. polscy pasażerowie Lufthansy najczęściej podróżowali do następujących miast europejskich:
- Frankfurtu,
- Monachium,
- Dusseldorfu,
- Barcelony,
- Brukseli,
- Londynu.
Na trasach transkontynentalnych najpopularniejsze były:
- Nowy Jork,
- Chicago,
- Pekin,
- Szanghaj,
- Los Angeles,
- Waszyngton.
Przewoźnik osiągnął tak dobre wyniki sprzedażowe pomimo faktu, iż 2005 roku był ciężki dla linii lotniczych działających na polskim rynku - wysokie ceny paliw i nasilająca się konkurencja sprawiły, że warunki, funkcjonowania były mniej dogodne i często zmuszały linie do przemyślenia dotychczas realizowanych strategii. Konkurencja jednak okazała się doskonała dla klientów - gdyż w rezultacie zmian na polskim rynku przewozów lotniczych pasażerowie podróżowali taniej.
Lufthansa szybko dostosowała się do zmian na rynku - zaoferowała pasażerom wiele atrakcyjnych promocji, często będąc najtańszą linią lotniczą na rynku na wybranych kierunkach. Głównym celem tych działań było zaprezentowanie nowym pasażerom rynku lotniczego w Polsce najwyższej jakości produktu, a także umożliwienie im skorzystania z dodatkowych profitów, takich jak: punktualność, najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz komfort.
Zdaniem ekspertów Lufthansy, ruch lotniczy w Europie Środkowo-Wschodniej będzie dalej się rozwijał, a Polska dzięki wspaniałemu położeniu geograficznemu i sytuacji ekonomicznej będzie z pewnością korzystać z tego wzrostu. Dlatego przewoźnik planuje dalej umacniać swoją pozycję na rynku, koncentrując się na rozwoju usług z regionalnych portów lotniczych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ile kosztuje wyjazd w Boże
Wakacje.pl podsumował ubiegły
Dział badania rynku i analizy:
Ceny w biurach jak przed dwoma
ETC: Silne wzrosty w europejskiej turystyce w I
Mniej miast, więcej tlenu -wzrost zainteresowania wypoczynkiem na łonie
ACI: Kraków Airport wśród lotnisk notujących największe
Starsze aktualności:
Rusza XXI edycja Konkursu na Najlepszy Produkt
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na
Najlepszy kemping w Polsce jest na Dolnym
Drugi nabór w ramach programu finansowanego z
Itaka wzmacnia ofertę lotów w
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika
Promocja na zlecenie - czy tak to powinno
Linie lotnicze Swiss z nowym dyrektorem
Sabre wspiera się AI od
Dokąd polecą Polacy samodzielne na
Lufthansa nie zainteresowana LOTem?
Bielsko zaprosi turystów na szlaki tematyczne
Warszawa: premiera spotów promujących Polskę w CNN
Łódź z nową restauracją Da Grasso
Za sprzątnie przystanków zapłacą MPK, PKS i prywatni przewoźnicy
Hilton Garden Inn zadebiutuje w Rzeszowie
Ruszył serwis poświecony szkoleniom dla branży
Najlepsza restauracja świata zostanie zamknięta
TVN szuka poszkodowanych turystów
Dodatkowa dopłata paliwowa za loty do Egiptu i Tunezji
Nowe prawo drogowe w Wielkiej Brytanii - m.in. podrożeją mandaty
INTERGASTRA 2010 w Stuttgarcie