TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

2005 był dobrym rokiem dla Lufthansy!

Mimo bardzo silnej konkurencji na rynku rok 2005 był bardzo udany dla polskiego oddziału Lufthansy - liczba pasażerów podróżujących na trasach Polska - Niemcy przekroczyła liczbę 600.000 pasażerów. Linie odnotowany więc znaczący, bo aż 17% wzrost w porównaniu z 2004 rokiem.


Lufthansa jest bardzo dumna z uzyskanych wyników, które potwierdzają, że obrana strategia, i przeprowadzone akcje marketingowo - sprzedażowe były bardzo skuteczne.

W 2005 r. polscy pasażerowie Lufthansy najczęściej podróżowali do następujących miast europejskich:
- Frankfurtu,
- Monachium,
- Dusseldorfu,
- Barcelony,
- Brukseli,
- Londynu.

Na trasach transkontynentalnych najpopularniejsze były:
- Nowy Jork,
- Chicago,
- Pekin,
- Szanghaj,
- Los Angeles,
- Waszyngton.

Przewoźnik osiągnął tak dobre wyniki sprzedażowe pomimo faktu, iż 2005 roku był ciężki dla linii lotniczych działających na polskim rynku - wysokie ceny paliw i nasilająca się konkurencja sprawiły, że warunki, funkcjonowania były mniej dogodne i często zmuszały linie do przemyślenia dotychczas realizowanych strategii. Konkurencja jednak okazała się doskonała dla klientów - gdyż w rezultacie zmian na polskim rynku przewozów lotniczych pasażerowie podróżowali taniej.

Lufthansa szybko dostosowała się do zmian na rynku - zaoferowała pasażerom wiele atrakcyjnych promocji, często będąc najtańszą linią lotniczą na rynku na wybranych kierunkach. Głównym celem tych działań było zaprezentowanie nowym pasażerom rynku lotniczego w Polsce najwyższej jakości produktu, a także umożliwienie im skorzystania z dodatkowych profitów, takich jak: punktualność, najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz komfort.

Zdaniem ekspertów Lufthansy, ruch lotniczy w Europie Środkowo-Wschodniej będzie dalej się rozwijał, a Polska dzięki wspaniałemu położeniu geograficznemu i sytuacji ekonomicznej będzie z pewnością korzystać z tego wzrostu. Dlatego przewoźnik planuje dalej umacniać swoją pozycję na rynku, koncentrując się na rozwoju usług z regionalnych portów lotniczych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Lufthansa podsumowanie roku 2005 bilans dobry rok loty przeloty bilety promocje Polska Frankfurt Monachium Dusseldorf Barcelona Nowy Jork Chicago Pekin do dusseldorfu na warszawa tanie w z




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję