TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Korsyka promuje dziedzictwo naturalne wyspy

Korsykańska Agencja Turystyki przygotowała kampanię reklamową, która będzie trwała do końca maja. Na kampanię przeznaczono milion euro do podziału na trzy lata.


Akcją będzie skierowana na dziedzictwo naturalne wyspy, o czym świadczy hasło kampanii "Naturalny rezerwat wakacyjny". Taki slogan jest rozpowszechniany za pośrednictwem prasy, billboardów oraz sieci Web.

Antoine Gorgi, przewodniczący Agencji Turystyki oznajmił, iż celem Korsyki jest stać się punktem odniesienia dla turystów nastawionych ekologicznie, którzy wybierają obszar śródziemnomorski.

W 2007 na francuską wyspę odwiedziło 2.5 mln odwiedzających, przy wzroście liczby turystów zagranicznych o 30.4% w stosunku rocznym.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Korsyka dziedzictwo naturalne wyspy Korsykańska Agencja Turystyki kampania promocyjna promocja Korsyki Antoine Gorgi




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję