TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Poznań - idealne miejsce do spotkań i konferencji

Na poznańskim lotnisku rozpoczęła się promocja miasta, jako miejsca konferencji i spotkań. Wiceprezydent Tomasz Kayser podkreślił - Nawet Lech, Czech i Rus mieli swoją konferencję w Poznaniu.


Bardzo dobrą okazją do wypromowania Poznania będzie grudniowy szczyt klimatyczny ONZ. Wówczas wielu uczestników konferencji przybędzie do Poznania samolotem. Ściany w holu głównym lotniska, a także w halach przylotów i odlotów przyozdobiono motywami zwierzęcymi, roślinnymi oraz hasłem w języku polskim i angielskim: "Poznań. Dobry klimat do rozmów". Natomiast boczne wyjścia z terminalu z niebieskimi szybami imitują akwaria. Nowy wygląd Ławicy zaprojektowała poznańska agencja Double Brand, która wymyśliła również projekt drzewka jako symbolu Roku Klimatu i Środowiska.

Pan Wojciech, który na Ławicę przyjechał wraz z rodziną lecącą do Edynburga wyznał - Trudno nie zauważyć tych roślinek i ptaszków. Dobrze by było, gdyby zdobiły lotnisko również po zakończeniu konferencji.

Katarzyna Parysek, pełnomocnik prezydenta miasta ds. Konferencji Klimatycznej poinformowała - Naklejki z dekoracjami zapełniły aż 1,5 tys. metrów kwadratowych powierzchni terminalu. Dlatego akcja była dość kosztowna, zapłaciliśmy za nią 150 tys. zł. Na dniach, także na elewacji Dworca Głównego PKP zawiśnie duży baner reklamowy, również z hasłem "Poznań. Dobry klimat do rozmów", zarówno po polsku, jak i po angielsku. Samej hali dworca nie przystroimy.

Specjalnie dla gości Konferencji Klimatycznej na lotnisku będzie także ustawiony specjalny punkt informacyjny z wolontariuszami oraz pracownikami Centrum Informacji Miejskiej. Podobne punkty pojawią się także w hali dworca kolejowego i na Dworcu Zachodnim.

Tomasz Kayser, wiceprezydent Poznania tłumaczy - Hasłem "Poznań. Dobry klimat do rozmów" chcemy podkreślić, przy okazji grudniowej konferencji, że w naszym mieście warto organizować spotkania, sympozja. Mamy długą tradycję konferencyjną, przecież to u nas debatowali Lech, Czech i Rus. Już dziś organizujemy w ciągu roku 1500 różnych konferencji. W dziedzinie turystyki konferencyjnej jesteśmy polskim liderem. To bardzo ważne źródło dochodów w Poznaniu.

O dobrym klimacie do rozmów w Poznaniu informują także 340 billboardy, które zawisły w największych miastach Polski.

Konferencja Klimatyczna ONZ odbędzie się pomiędzy 1, a 12 grudnia. Do Poznania trafiło już 8,5 tys. czapek uszatek, które zostały zamówionych przez miasto dla uczestników konferencji oraz wolontariuszy, którzy będą im pomagać. Maciej Milewicz z biura prasowego Urzędu Miasta tłumaczy - Są idealne na polskie chłody. Kosztowały 195 tys. zł.

Jednak niektórzy urzędnicy zaznaczają, że czapki nie należą do najbardziej twarzowych. Jeden z pracowników urzędu wyznał - Nikt nie wygląda w nich za poważnie. Miarę wzięto chyba z chińskiego robotnika.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Poznań Ławica lotnisko port lotniczy reklama promocja Tomasz Kayser spotkanie konferencja Konferencja Klimatyczna ONZ terminal Katarzyna Parysek informacja dworzec PKP billboardy Maciej Milewicz


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję