TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

W telewizji będzie program promujący Płock?

Już w piątek będziemy mogli zobaczyć program promujący turystyczne walory miasta w TVP Polonia. Jednak nie będzie za to w tym roku, zapowiadanych wcześniej przez ratusz spotów telewizyjnych oraz kampanii billboardowej, która miała zachęcać do inwestowania w Płocku.


Program prowadzi Małgorzata Sadowska. Należy przypomnieć, że plany wielkiej kampanii posiadał ratuszowy wydział rozwoju miasta. Pierwszym spośród jej elementów były teksty promocyjne oraz reklamy Płocka, które ukazywały się w magazynie pokładowym PLL LOT "Kaleidoscope". Potem miało być o wiele lepiej. Jak zapowiadał w lutym Grzegorz Orzeł, szef ratuszowego wydziału rozwoju miasta, we wrześniu spoty miasta ukażą się w telewizji. Dodał także, że w trakcie są badania rynku. Wstępnie, swoje zainteresowanie emisją spotów wyraziły już TV Biznes z Polsatu i TVN CNBC.

Natomiast na początek 2009 r. była zaplanowana wielka kampania billboardowa, a plakaty mające na celu zachęcić inwestorów miały się ukazać w największych polskich miastach.

Spotów nie było wcale, a billboardy również się nie pojawią. Wszystkie spośród planów zostały zawieszone do końca tego roku, czyli aż do czasu, gdy Grupa Eskadra z Krakowa będzie mogła przedstawić strategię promocji Płocka, którą obecnie opracowuje. Jak poinformowano w biurze prasowym, ratusz nie podejmie żadnych działań, dopóki nie zostanie opracowany zharmonizowany plan wdrażania strategii promocyjnych dla wszystkich wydziałów urzędu miasta.

Eskadra ma zamiar przeprowadzić z mieszkańcami Płocka konsultacje społeczne dotyczące życia w mieście. Zdaniem grupy są one niezbędne, aby strategia odniosła zamierzony skutek. Jak powiedziała tydzień temu "Gazecie" Monika Szychowiak, project manager Market Place Grupy Eskadra, firma ma swój zewnętrzny obraz miasta, wiedzę oraz doświadczenie, jednak to właśnie mieszkańcy czują ducha miasta i byłoby świetnie, gdyby zechcieli zdradzić, co mają w głowach i sercach.

Pierwsze spotkania mają się odbyć w czwartek 9 października na sali gimnastycznej III LO przy ul. Łukasiewicza 11 o godz. 17.

To jednak nie oznacza, że miasto w ogólne się nie promuje. Już dzisiaj będzie można obejrzeć Płock w kolejnym odcinku programu "Polska na weekend", który jest pokazywany w TVP Polonia. To telewizyjny przewodnik po całej Polsce, przedstawiający miejsca atrakcyjne turystycznie. Prowadzi go prezenterka Małgorzata Sadowska, która staje się przez moment turystką i szuka tego, co w danym mieście jest najciekawsze.

Ekipa telewizyjna odwiedziła Płock w połowie września. Zostały nakręcone krótkie materiały z płockiego zoo, katedry, Muzeum Mazowieckiego oraz Sanktuarium Bożego Miłosierdzia, ponadto pojawili się również na planie zdjęciowym komedii "Fenomen". Efektem jest 25-minutowy odcinek zachwalający walory Płocka oraz okolic. Będzie można obejrzeć go w piątek o godz. 12.45, 17.55 i 10 minut po północy. Telewizja, za realizację płockiego odcinka, nie wzięła od ratusza żadnych pieniędzy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Płock w telewizji TVN CNBC Polsat TV Biznes PLL LOT reklamy Płocka Grzegorz Orzeł Małgorzata Sadowska TVP Polonia Eskadra Sanktuarium Bożego Miłosierdzia Muzeum Mazowieckie płockie zoo Fenomen Polska na weekend


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję