Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
CNN International promuje Warszawę
CNN International stworzył nowy internetowy magazyn turystyczny. Jego pierwsze wydanie poświęcone będzie Warszawie.
"Sights & Sounds" jest interaktywnym portalem podróżniczym, który został stworzony w celu promowania różnych miast jako celów turystycznych. Oprócz zdjęć w portalu znajdują się również materiały filmowe i interaktywne mapy.
Internetowa kampania promująca Warszawę rozpocznie się w listopadzie i będzie trwać sześć tygodni. Trafi ona do użytkowników z całej Europy. Banner promocyjny, który będzie przekierowywał na "Sights & Sounds" umieszczony zostanie na stronie internetowej CNN.com w zakładkach travel oraz business.
Nowy portal stworzony w formie magazynu będzie zawierał materiały filmowe, informacje z dziedziny kultury oraz sztuki, bieżącą prognozę pogody, a także wysokiej rozdzielczości mapy i zdjęcia prezentowanego miasta. Zgodnie z nazwą na stronie będzie można również posłuchać charakterystycznych dla danej miejscowości dźwięków i lokalnej muzyki.
Katalog "Sights & Sounds" powstał z inicjatywy Tourism Advertising Solutions & Knowledge (TASK) Group, czyli konsultantów z zakresu strategii rozwoju kampanii promujących turystykę. Strona "Sights & Sounds" ukierunkowana jest na szybko rozwijające się gospodarki. Jest również uzupełnieniem odnoszących sukcesy telewizyjnych kampanii reklamowych CNN.
Nowy produkt może być rozpowszechniany za pomocą telefonów komórkowych, telewizji lub też w formie drukowanej, co pozwoli klientom dostosować ich możliwości promocyjne do potrzeb. Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy zaznacza - Wybraliśmy "Sights & Sounds", aby dzięki CNN skorzystać z możliwości interaktywnego dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Wierzymy, że dzięki temu zagraniczni turyści i potencjalni inwestorzy dowiedzą się więcej o Warszawie. Widzowie CNN są wprost idealnymi odbiorcami nowego projektu, gdyż miasto znane jest ze swojego potencjału inwestycyjnego. Mam nadzieję, że nasza stolica stanie się obowiązkowym przystankiem na drodze ludzi biznesu oraz wszystkich ciekawych świata i otwartych na nowe możliwości.
Natomiast Werner Schopff, starszy wiceprezes ds. sprzedaży reklam w CNN International przyznał - CNN łączy wiedzę dotyczącą rynku reklamy turystycznej z innowacyjnymi rozwiązaniami dostarczanymi przez nowe media. Dużo zainwestowaliśmy w nasze usługi i jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z Warszawą. Mam nadzieję, że dostarczymy potencjalnym turystom niezapomnianego doświadczenia audiowizualnego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Nie będzie odszkodowań za hałas
Ruszyła IV edycja konkursu na najlepszy produkt turystyczny!
McDonalds doradzi jak zdrowo się odżywiać. Absurd?
Trendy w podróżach lotniczych Polaków w listopadzie
Trwa Konkurs na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej
PKP Przewozy Regionalne: wniosek o upadłość to ostateczność?
Gutwin najlepszym kąpieliskiem w świętokrzyskim?
Majówka 2013. Poznaj piękno Biogradu na Moru
Nielegalnie działająca restauracja w Warszawie
Wodna atrakcja tuż pod wieżą Eiffla
Air Berlin: milion biletów po radosnej cenie
Lufthansa kupi 41 airbusów A320
Miliard pasażerów - 2005 dobrym rokiem dla brytyjskich kolei!
IHG - ożywienie na brytyjskim rynku
Muzeum Sztuki Dekoracji w Paryżu dostępne dla zwiedzających