TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa funkcjonalność i wygląd TravelOne.pl

Portale Grupy TravelOne.pl zyskały całkowicie nowy wygląd. Postawiono na indywidualizm, a nowe strony wyróżniają się zdecydowanie na tle konkurencji. To pierwsza z poważnych zmian zapowiadanych na najbliższe tygodnie przez TravelOne.


Nowoczesność, funkcjonalność, estetyka - to cechy, którymi powinien wyróżniać się wiodący portal turystyczny. Grupa Portali TravelOne.pl postanowiła pójść krok dalej i przygotowała nowy, odważny design w dynamicznej, wakacyjnej kolorystyce lazurowego morza, soczystej zieleni i bezchmurnego nieba. Kombinacja tych trzech kolorów ma się stać znakiem rozpoznawczym marki TravelOne.pl, odróżniającym portale tej grupy od innych serwisów turystycznych. Zmieniły się także barwy logo firmy. Chcąc uzyskać obiektywną ocenę, przeprowadziliśmy sondę wśród obcokrajowców, prosząc ich o wyrażenie opinii porównawczej na temat kilku polskich portali turystycznych - mówi Łukasz Mrzygłód, dyrektor generalny TravelOne.pl. Zaskoczyło nas, że osoby nieznające języka polskiego miały problemy z rozróżnieniem poszczególnych serwisów - dodaje. Dlatego właśnie postawiono na indywidualizm, a nowe strony zdecydowanie wyróżniają się kolorystycznie i graficznie na tle konkurencji. Nowy projekt powstał we współpracy z krakowskim studiem grafiki kcpr.pl.

Zmianie uległa nie tylko kolorystyka i architektura graficzna strony, ale też funkcjonalność. Ulepszona została wyszukiwarka ofert turystycznych, wybór wszystkich kryteriów odbywa się teraz przy pomocy rozwijanych list. Dzięki temu znalezienie odpowiedniej oferty wczasów jest jeszcze szybsze, wyniki są dokładniejsze i czytelniej zaprezentowane, w prosty sposób można też porównać ze sobą wiele ofert. Wyszukiwanie jest naszym oczkiem w głowie i poświęcamy dużo środków na ciągłe ulepszanie tej technologii - tłumaczy Mrzygłód. Klienci docenią na pewno łatwość przeszukiwania bogatej zawartości portali - we współpracy z 72 polskimi biurami podróży Grupa TravelOne.pl na sezon letni przygotowała ponad 87 000 ofert wczasów i wycieczek do 37 państw.

Proces rezerwacji wczasów został skrócony do jednego kroku, polegającego na wypełnieniu zaprojektowanego na nowo formularza. Dzięki temu wybór wszystkich opcji zakupu odbywa się na jednej stronie, co znacznie skraca i ułatwia dokonanie transakcji. Już po kilku dniach od wprowadzenia tego rozwiązania widać wzrost rezerwacji dokonywanych drogą elektroniczną, których dodatkową zaletą jest to, że mogą być dokonywane przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę - mówi Magdalena Mendel, kierownik rozwoju sprzedaży TravelOne.

Oprócz zmian na stronach, ewoluuje także Centrum Rezerwacji - zespół call center został dwukrotnie zwiększony i wyposażony w nowe technologie telefonicznej obsługi klienta. Na nadchodzące tygodnie firma zapowiada kilka atrakcyjnych nowości, nie zdradza jednak szczegółów. Ponieważ w ciągu ostatnich miesięcy TravelOne.pl zaskakiwało nowatorskimi pomysłami, takimi jak portal narciarski www.SkiOne.pl, czy też portal dla młodych www.Travelka.pl, lato 2006 zapowiada się bardzo interesująco.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
TravelOne.pl Portale Grupy travelka.pl nowy design nowy wygląd formularze rezerwacji Łukasz Mrzygłód Magdalena Mendel Itaka Orbis Kraków oferty travelone biura podróży wyglad


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję